wat kunnen 8weken lang duren pfffff

Ik heb het echt al gehad met zwanger zijn,ik kan bijna geen stap meer zetten vanwege de bandenpijn.en nu blijkt dat ik vitamine B tekort heb,da.s helemaal erg ik heb gewoon geen energie meer,ik hoop dat die injectie,s dinsdag aanslaan!
Ik heb even gelezen wat voot symtomen je daarven krijg,nou dat klopt wel bij mij!
Zware benen zeer moe depri en ga zo maar door!En ik maar denken dat het allemaal van de bordeline kwam!
Nou ik probeer zo maar weer te gaan slapen als m,n meissie dat toelaat want ze is al de hel nacht en dag wakker,die heeft energie zeg!!!
gelukkig maar!
Nog 8weken,maar wat kunnen die lang duren zeg!
Oja m,n rug begint ook weer te zeuren.
Zoo ff geklaagt!
32wk1dag

Klagen lucht indd dan wel even lekker op hé?? En het scheelt dat je dat hier op het forum even heerlijk kunt doen, omdat we allemaal in hetzelfde schuitje zitten. De laatste loodjes zijn, hoe cliché het ook klinkt indd het zwaardst.
Maar ik snap dat je het even helemaal hebt gehad.
Mijn vorige zwangerschap was ook 9 maanden lang geen pretje. Deze zwangerschap gaat aardig beter, maar ik heb vooral 's avonds dat ik het echt even gehad heb met zwanger zijn.
Ik hoop dat de laatste weekjes snel voorbij gaan en dat je dan heerlijk je kleintje in je armen mag houden.
Succes meid en hopelijk voel je je straks wat beter door de injecties.

Liefs marielle 29w3d

Lekker om ff te klagen :). Ik probeer zelf niet af te gaan tellen. Ben bang dat het daardoor alleen maar langer duurt. Ben benieuwd of dat nog lukt als ik thuis zit. Werk vanaf maandag neit meer. Werk jij (nog)? Hopelijk ga je je toch wat beter voelen vanaf dinsdag. Het us idd nog wel even en het zou zonde zijn, als je echt neit meer kan genieten.
xTaraneh

pff ja logisch dat jij het echt ermee hebt gehad!
ik heb het ook zoooo gehad met zwanger zijn!
die pijn is om gek van te worden..bandenpijn,bekkenpijn,rugpijn,hoofdpijn en dan nog dat heerlijke vocht vast houden en sterretjes zien om de haverklap!
morgen weer op controle dus even weer flink klagen tegen de gyn,hahaha.
ben ook zoooo blij als het voorbij is!
denk ook dat deze laatste weken helaas erg lang gaan duren! vooral nu ik echt home alone ben,nu Jari naar de basisschool gaat!
en klagen mag hier gelukkig wel ;-)
ben het zo zat om altijd aan het horen; jaaa,de laatste loodjes wegen het zwaarst,of geniet er nog maar even lekker van!
dan denk ik echt; ja jij hebt makkelijk lullen hahaha

hoop dat je je straks wat beter en fitter gaat voelen!
sterkte nog ermee!

liefs Kim 31,3wkn

snap je wel bij de eerste had ik echt enorme bekkeninstabilteit en zat ik al fulltime in de ziektewet enzo maar desalniettemin baalde ik dat de gyn me met 38 weken ging inleiden was het zwanger zijn gewoon echt niet zat!!!!

en nu wederom heb erg veel last van mn navelbreuk maar geniet ook heerlijk van eht zwanger zijn ik vind het nu al balen dat het over 11 weken al voorbij "kan" zijn.......

probeer ervan te genieten meis hoe zwaar het ook is juist dan duurd het langer als je ervan baalt

Kom op meid! Probeer de moed er wat in te houden. Ben het met Taraneh eens, nu al gaan tellen dat maakt het nog langer dan het is. Pak je rust op de momenten dat het kan, en geniet van de kleine dingen in je leven. Probeer te ontspannen. En hoe makkelijk het ook klinkt: leg je er bij neer dat alles niet meer kan. Vechten heeft geen zin!

Kom op meid! Probeer de moed er wat in te houden. Ben het met Taraneh eens, nu al gaan tellen dat maakt het nog langer dan het is. Pak je rust op de momenten dat het kan, en geniet van de kleine dingen in je leven. Probeer te ontspannen. En hoe makkelijk het ook klinkt: leg je er bij neer dat alles niet meer kan. Vechten heeft geen zin

Terug
Bovenaan