Wat kunnen jullie kindjes al???

Hallo,

Ik ben erg trots op mijn zoon Arjan.Gisteren had ik hem op zijn buik op het boxkleed liggen en ineens rolde hij zich om goed he!!!!! Hij is nu bijna 15 weken ik was benieuwd wat jullie kindjes allemaal al kunnen.V erder brabbelt hij er vrolijk op los.

Groetjes van een trotse moeder rennie

Christian kan eten, slapen en huilen, ha, ha! Goed he!!
Verder brabbelt hij naar de mobile en naar ons, reikt met zijn handje naar de beestjes van zijn mobile en draait zich onmiddellijk van zijlig naar rug. Hij kijkt zoveel om zich heen dat de kale plek op zijn achterhoofd steeds groter wordt van het schuren. Genoeg soepelheid in zijn nekje...

Groetjes, Karin
Mama van Christian (9 weken)

die van mij kan zuigvlekken (hahah bij manlief gedaan) maken en aan mn haren trekken,in mn tepel bijten,tepel van manlief knijpen... euh.. verder kan ze lachen,brabbelen naar de playmobile de beestjes pakken... in de spiegel kijken...

tja.. verder.. ik weet niet...

Hoi, hier ook een trotse mama. Mijn zoontje van 8 weken kan naast lachen en kletsen, van zijn rug op  zijn zij en van zijn zij op zijn buik draaien. Terug lukt nog niet, maar met zijn armpjes opdrukken wel.
Het blijft een wonder,
groet van Else

Esther kan nu gericht naar dingen meppen. Ze kijkt heel geconcentreerd naar een knuffel en geeft er dan een grote mep tegen aan. Waarschijnlijk is het haar bedoeling om hem te pakken, maar daar is ze natuurlijk nog te klein voor. Dus ik zet Nijntje overeind, zij mept hem weer om. Overeind. Om. Overeind. Om. Nijntje halve meter verderop in de box. Brullen. Nijntje weer terug. Omver. Overeind. Omver.
Hihihihihi, ons eerste spelletje!

Groetjes,

Eveline

Hoi,
Quinn pakt de beestjes van zijn mobile en babygym vast. Laatst was hij aan koekiemonster aan het trekken zodat hij die in zijn mond kon stoppen. Helaas was het net een paar cm te kort. En toen huilen van frustratie.
Sinds een paar dagen draait hij actief van rug naar zij. Zal wel niet lang meer duren voor hij omrolt. Lijkt me lachen.... zo ineens om en dan zelf verbaast zijn dat hij ineens op zijn buik ligt. Zie het helemaal voor me.
Verder stopt Quinn van alles in zijn mond. Hij proeft zijn handjes, trui, knuffel, rammelaar. Die houdt hij trouwens echt al stevig  vast met 2 handjes.
Ook kan hij nu aardig goed op zijn buik liggen.
Dat was het wel zo'n beetje.
Groetjes Veerle

hmm, wat Qinq nu kan... opzich veel!
Want ze leert en groeit sneller dan ik eigenlijk had verwacht!
Ze kan lachen, (terug)brabbelen, haren trekken, haar flesje vasthouden.
Mondje afvegen met het slabbetje (appart maar het ziet er echt lollig uit)
Als je haar op de buik legt, zichzelf iets vooruit duwen.
Draaien nog net niet...het is een beetje heen en weer schommelen!
Verbazingwekkend voor een ukkie van bijna 3 mnd, vind je ook niet?!

Groetjes
Hanna

Hoi hoi,

Naima is nu bijna 5 maanden, morgen precies.. Gecorrigeerd is ze 3 maanden oud. Ze kan heel goed en lief lachen, met en zonder geluid en rechtop blijven zitten tegen de leuning van de bank, klein beetje op haar buik liggen, haar handjes pakken (sinds vorige week) en duimen. Wat goed dat jullie kindjes al zo snel zijn met alles. Leuk, hoor. Naima doet alles in haar eigen tempo. Ik vind het belangrijker dat ze goed blijft drinken en groeit, alles komt vanzelf wel. Voor je 't weet loopt ze hier door de kamer te rennen, hihi.. Mijn oudste was heel snel met alles. Die liep 1 week voor haar 1ste verjaardag.

Liefs van SOPHIE
mama van Quinty 4-10-2004 en Naima 24-11-2006, 32 wnk 1530 gram was 19-1-2007 uitgerekend

Terug
Bovenaan