Ik ben afgelopen donderdag op het cb geweest en daar schrok ik eigenlijk een beetje. De cb arts wilde Ruben een speeltje aangeven, maar hij pakte het niet vast. Dat vond zij heel vreemd en ik ze gaf me de indruk dat hij dat allang moest kunnen. Hij kijkt al wel naar zijn handjes, hij slaat ook wel tegen zijn speeltjes aan die boven hem hangen. Maar dat gaat meer per ongeluk dan expres.
Kunnen (konden) jullie baby's wel iets vast houden toen ze 4 maanden waren??? En wat kunnen ze verder al??
Ik maak me verder trouwens niet zoveel zorgen hoor, alle baby's zijn verschillend, dat weet ik, maar ik ben toch wel benieuwd.
Groetjes Daniella
(valt trouwens niet mee om een nieuwe discussie te plaaten, ik hoop niet dat hij er straks 3 keer op staat, heb het namelijk al een paar keer geprobeerd)
Kunnen (konden) jullie baby's wel iets vast houden toen ze 4 maanden waren??? En wat kunnen ze verder al??
Ik maak me verder trouwens niet zoveel zorgen hoor, alle baby's zijn verschillend, dat weet ik, maar ik ben toch wel benieuwd.
Groetjes Daniella
(valt trouwens niet mee om een nieuwe discussie te plaaten, ik hoop niet dat hij er straks 3 keer op staat, heb het namelijk al een paar keer geprobeerd)