wat kunnen mannen toch zielig zijn...........

Dag dames,
Ik moet even klachen hoor.
mijn vriend ligt sinds twee dagen met de griep op bed en vindt zichzelf HEEEEEEEEEEL zielig.
Hij moet een bakje thee, wil graag een keelsnoepje en een broodje en is wel twee hele dagen alleen thuis geweest hoor!
Terwijl ik in het begin van de zwangerschap geen hap eten binnen kon houden en soms tot zijn vermaak vroeg in de morgen mijn tenen stootte om bij de toiletpot te kunnen komen, is het voor meneer de normaalste zaak van de wereld om nu in de watten te worden gelegd.
hebben jullie ook van die hele zielige mannen als ze ziek zijn of heb ik dat gewoon getroffen??
ik heb hem verteld dat hij dit in zijn hoofd moet houden en wat ik nu voor hem doe en over een paar maanden na de bevalling van zijn kinderen wat hij ervoor terug mag doen. Piept ie ineens zo hard niet meer (hihhihihihi).
He he dit lucht even op.
Ik hoop voor jullie dat jullie mannen toch iets minder zielig zijn met een griepje, maar ja ik denk maar zo........
Liever nu dan dat ik net bevallen ben, want dan schiet ik hem echt de hoogste boom in mag hij bij zijn ouders gaan logeren.

Liefs Tamara

hoi tamara,
sorry maar ik moest even lachen toen ik het zat te lezen ik zag het helemaal voor me.en hoe je het heb opgeschreven.!!
ja dat zijn mannen...
niet alleen jouw man is zo hoor.
als het dan weer gebeurd geef je hem maar voor een weekje terug aan zijn moeder..
veel sterkte hoop dat ie snel opknapt.
gr marjan

Hoi Tamara,

Die van mij houdt zich redelijk in. Nu helpt het misschien dat ik hem het boekje van Kluun heb gegeven: "Help ik heb mijn vrouw zwanger gemaakt". Daarin wordt goed omschreven hoe de vrouw zich voelt tijdens de zwangerschap, de do's en don'ts als je vrouw zwanger is, etc etc. En dan op een leuke manier, mijn vriend zat om de paar minuten wel te gniffelen tijdens het lezen. Vervolgens heb ik 'm keer mee laten maken hoe slecht ik het heb als ik aan het overgeven ben, en dan heeft hij echt mededelijden en komt 'ie me troosten als de tranen me over de wangen lopen. Ik heb dus mazzel, maar vrees ook het moment dat 'ie zichzelf niet lekker voelt ...

hoi
haha ja leuk om dit te lezen (minder leuki voor jou natuurlijk) ja mannen kunnen echt zielig zijn.
gelukkig is de mijne maar max. 1x per jaar ziek en dan slaapt hij de heledag en dan is het weer goed.
heb ik het gelukkig toch redelijke getroffen.
ik heb de mijne ook een vaderboekje gegeven dat helpt enorm dan vallen de kwartjes i.d.d beter.

meeste mannen die ik ken zijn zo, mijn vader ook. nu had ik mij voorbereid dat ik zo'n kerel zou krijgen. maar ik heb geluk. hij zorgt al weken voor mij omdat ik 3x griep achter elkaar kreeg en toen hij ziek was wou hij rust, slapen en rust. niet klagen wat ben ik zielig. ik helemaal blij.
maar na 6 maand zwanger te zijn klaagt hij daar wel over, ik kook niet meer voor hem of extra dingetjes en in het huishouden doe ik veel minder nu. had hij allemaal wel verwacht toen we gingen samenwonen. nou toen wist ik ook niet dat ik zwanger was he, en daardoor is alles anders. wat koken betreft, meneer heeft een eetfobie en lust alleen dat wat ik niet eet. verwacht dan niet dat ik 5x voor hem kook. ben blij dat ik zelf eten binnenhoud, en dan eten wat ik lust hihihi
ach mannenperikelen komen op alle manieren wel naar buiten.

moet je juist zeggen dat ik geen 1 zielige man ken hahaha.
mn vader, mn opa, mn broer en mn vriend niet.
ten 1e zijn ze allemaal nooit ziek.
anders gezegd, ook al zijn ze wel ziek, die gaan gewoon door!
ten 2e zijn ze daar allemaal te veel man voor hahahaha. :S:S:S:S

mn vriend krijgt op zn werk een "niet ziek bonus"
als hij een heel jaar niet ziek is geweest, krijgt hij een 13e maand. ben je 1 dag ziek thuis, gaat daar 10% vanaf, 2 dagen 20% enz.
dus als je 10 dagen ziek bent, geen bonus.
erwin is echt heel erg ziek geweest in november.
ik verklaarde hem voor gestoord dat hij ging werken!
hoge koorts, spierpijn in heel zn lichaam, hoofdpijn, buikpijn enz enz.
maar echt dat hij moest gaan werken van zichzelf!
hij kon toch niet zn bonus mis laten lopen door een stom griepje??? was zijn reactie.

dus nee, ik herken t niet hier.
maar als je man een boterham wilt, en dan weer drinken enz enz... pak ji jdat dan ook voor hem??
ik ben dan denk ik toch echt weer een bitch in hoor hahaha. al ben je ziek, je ligt niet op sterven zou ik dan zeggen hahahaha.
ik ben 8 weken lang echt heel ziek geweest van mn zwangerschap, maar heb hier ook nog een peutertje( toen dreumes) rondlopen, die toch ook verzorgd moet worden enz.
hij hielp me heel erg goed hoor. ik kon bv niet bukken, want dan kwam alles eruit.
dus dan kwam hij thuis van zn werk, en ging hij heel lief de vloer opruimen. k hoefde het niet eens te vragen.
(anders gezegd, voelde me juist schuldig dat hij dat deed terwijl hij net uit zn werk kwam)
top mannetje!

nou, verwen je mannetje niet te veel hoor, hij kan zelf ook genoeg doen terwijl hij ziek is :)

liefs, do

elke man heeft wel zo'n moment dat je denkt: wat een kleuter zeg

die van mij gamed nog graag een nachtje door.
hij heeft ook een niet-ziek-bonus maar geen 13e maand hoor, eerder een paar tientjes. door zijn griep met kerst liep hij 100 euro mis, maar had wel 5 extra vakantiedagen over voor dit jaar :) is mij veel meer waard, zo gek kan het lopen. gezondheid gaat mij toch ook net iets voor dat geld.

en verwennen ja hoor dat doe ik wel, zolang het niet te gek wordt. doet hij ook bij mij. opstaan om drinken te pakken nee hoor hoeft niet, hij geeft het wel aan. echt een schatje, helaas heb ik hem niet zover dat hij zijn eigen wc gaat poetsen grrr terwijl mannen die toch heel wat smeriger maken dan vrouwen.
maar al klaagt hij nog zoveel, de kattenbak doet die nog steeds netjes. Zolang ik zwanger ben is dat echt zijn taak en oeh wat baalt die daarvan.

ach ik draag zijn vrucht, zie ik hem ook niet zo snel even doen.

sterkte met jullie mannen :)

Terug
Bovenaan