Wat kunnen we Diede voor sinterklaas geven????

Moeilijk zeg, Diede is nog geen 4 weken oud en dan al Sinterklaas vieren. Maarja, om haar helemaal niets te geven is ook zoiets.Denk dat Benthe dat maar raar zou vinden, geen cadeaus voor Diede. We hebben nu wat rompertjes voor haar gekocht. Iemand nog een ideetje'???

Groetjes

Ik weet een heel mooi cadeau voor Diede. De sprekende Nijntje. Charlotte heeft hem gekregen van mijn mans werk van de Sint. Eerst dacht ik altijd, o het is gewoon een grote Nijntje. Maar hij kan dus vanalles. Als je in zijn ene armpje knijpt zingt ie dat leuke liedje "Nijntje, lief klein konijntje", als je in zijn andere arm knijp zegt ie "kom je met me spelen?"
Op zijn buik staan vormen en kleuren waar je op kan drukken en dan zegt ie wat het is. Op zijn voeten staan cijfers 1 t/m 10 en die zegt ie ook als je erop drukt. Charlotte is nu 3,5 maand en kijkt er volop naar in de box en Isabelle vindt het erg interessant om op de knopjes te drukken. Hij is ook voor kinderen van 0 tot 36 maanden. Echt een heel mooi cadeau. Zo...heb ik je overtuigd???? hihi!

Groetjes Babybelle

Hij is idd echt heeel erg leuk! maar hier vind Alice hem ook nog steeds geweldig!
Erik krijgt waarschijnlijk een slee..... eigenlijk ook niet voor hem maar ja die moeten we nog wel hebben dus die krijgt hij!........
Hier dus wel een kado waar hij eigenlijk nu nog niks aan heeft maar we hebben genoeg babyspeelgoed en kleertjes eigenlijk ook dus.... over een tijdje heeft hij er zelf ook wel wat aan.

Groetjes

Hey!

Misschien ''een tasje'' voor mee naar het kdv straks?
Dan laat je een leuke maken..origineel.
Of een lekker kleed/schapenvacht voor in de box of op de grond?
Bijtring voor in de koelkast, nieuwe tuitbeker..Pyamaatje, slabbers?
Achja, als er ook maar een pakje voor haar bijzit..snappen doet ze het zelf toch nog niet..ahhhhh

Gr Rina

Wij hebben voor Tim een nieuwe mobiel voor in zijn box gekocht en ik had bij de Kruidvat zo'n apparaat van Fisher Price gekocht die mooie figuurtjes op de muur projecteert. Die was flink afgeprijst, wat nu iets van 15 euro.
En inderdaad rompertjes, pyjama's en dat soort zaken.

Groetjes,
Maike

Stapelbekers, bijtring, knisperboekje, ringentoren (zo'n ding waar je verschillende maten ringen om heen doet), vormenstoof, houten blokken, doosje duplo.

Staat er iets bij wat jullie nog niet hebben?

En oooh ja! Wij hebben een schildpad met een spiegel in zijn buik en die vonden beide kids toen ze heel klein waren helemaal geweldig. Ik weet even het merk niet meer maar hij heeft een gele kop en rood schild.

gr.Ing

Stapelbekers, bijtring, knisperboekje, ringentoren (zo'n ding waar je verschillende maten ringen om heen doet), vormenstoof, houten blokken, doosje duplo.

Staat er iets bij wat jullie nog niet hebben?

En oooh ja! Wij hebben een schildpad met een spiegel in zijn buik en die vonden beide kids toen ze heel klein waren helemaal geweldig. Ik weet even het merk niet meer maar hij heeft een gele kop en rood schild.

gr.Ing

Terug
Bovenaan