inmiddels zijn we idd geweest bij de gyn, ze heeft bij mij een echo gemaakt, dit bleek allemaal goed te zijn, ben al 2 keer bloed wezen prikken, en ook mijn eisprong is er elke maand gewoon, terwijl ik dacht dat mijn temp.curve zo rommelig was kon de gyn eruit halen dat ik elke keer een eisprong heb gehad, dus dat is wel een positief bericht, mijn vriend zijn zaadjes daarintegen zijn erg slecht en eigenlijk volgens de gyn te slecht om spontaan zwanger te worden, hij moet voor 4 februari nog een keer zijn zaadjes inleveren, en 4 februari weer terug naar de gyn, ze wilde ons nog naar huis sturen om het een half jaar zelf te proberen, omdat mijn vriend moet stoppen met roken en drinken kan het zaad in die tijd nog verbeteren en hebben we meer kans dat het wel spontaan gebeurd, nou daar kan ik niet meer op wachten dus nu besloten dat we verder gaan met behandelingen, word 4 februari gekeken welke behandeling dan kan bij ons, en met het zaad hoe het over 1,5 week is. me vriend is namelijk wel heel erg geminderd met sigaretten (nu 5 sigaretten per dag eerst 23, en nu 1 krat bier per week ipv 2,5) dus we hopen dat het daar aan ligt dat zijn zaadjes zo slecht zijn, dan is er voor ons nog hoop, dan kunnen we verder met iui behandelingen anders word het reageerbuisbehandelingen en ik heb gelezen dat dat wel heel erg slopend en pijnlijk is.