Wat las ik nu weer???.... rare redactie

A

Anoniem

Guest

Dit berichtje zag ik op het forum bij de diëtist:

Schreef vrijdag 3 aug om 16.32

Beste allemaal

graag willen we jullie erop wijzen dat het niet toegestaan is links naar andere sites op het forum te plaatsen. Helaas zijn wij dan genoodzaakt deze berichten te verwijderen.

Wij hopen op jullie begrip hiervoor.

Groet
Redactie Jonge Gezinnen

Aangezien ik regelmatig links hier voorbij zie komen (ook van mijzelf) dacht ik dat jullie dit wel willen weten.

Echter hebben wij nog geen last gehad dat onze berichtjes niet geplaatst werden.
Dus ik weet niet of het een strom in een glas water is, maar goed.

O ja, wel raar dat je dan wel linken kan maken.

Rare redactie toch...

Liefs Jeske

Lijkt me sterk, het is toch niet voor niets dat je ze in kunt voegen? Stemmen op Anne mag natuurlijk nog steeds.......

Hmmm, als je de spelregels leest staat er dat je geen commerciële
URL mag plaatsen, misschien was dat het?

Omdat je om auteursrechtelijke redenen niet mag citeren lijkt mij een link vaak de beste optie.

Stem op, lijkt mij geen probleem...

Volgens mij geldt het ook voor andere linken.
Ik heb gisteren nl in het topic van Marieke (happyM) een link geplaatst naar V-tech speelgoed. Volgens mij mag dit ook niet.

Maar ja zolang alles nog geplaatst wordt is het volgens mij nog niet zo erg, toch?

Liefs Jeske mv Ilse

Je mag waarschijnlijk ook gen plaatjes plakken vanuit google, dan blijft de link bestaan naar een commerciele site. Denk dat een eigen babysite geen probleem is. Ach we zien wel.

Ik vind het trouwens ook raar als het alleen op die diëtistenpagina wordt gezet. Ik kijk daar bijna nooit.... het is dat het nu hier stond....

Even kijken of het nog lukt:

Stem op Anne!

Ja dus!

Terug
Bovenaan