wat leuk, ik zie dat je vrouw zwanger is!!

Pff gister hadden we verjaardag van mijn vriend's opa.
Klein zaaltje was er gehuurd, en veel familie die ik nog noooooit had gezien.
Begint een oud vrouwtje tegen mijn vriend: nou gefeliciteerd, ik zie dat je vrouw ook zwanger is.

Grrrrrr jemig, ik kan het echt niet meer verhullen. Ik had een wijde tuniek aan, maar het mocht niet baten!

Mijn vriend heeft het maar wat ontkent. Nee hoor, nee daar hebben wij toch helemaal geen tijd voor (we hebben samen een boerenbedrijf).

Iemand dit ook al gehad??

Oh! Ik kan me voorstellen dat je op dat moment wel door de grond kan zakken... Aan mij vroeg iemand laatst hoe ver ik was, ik durfde haast niet te zeggen dat ik nog geen 3 maanden was, haha!
Maar inmiddels is al lang en breed iedereen op de hoogte!

Liefs, Nicole 10w2d

Oh jee.... Nou ik heb nog niemand gehad die het durfde te zeggen, maar met de hond uit laten zie ik ze soms wel kijken van goh... ze mag wel eens wat minder ijsjes eten... of zou ze.... Op het moment voel ik me niet erg prettig bij mijn groeiende buik.

Hahaha, lekker genant... Niet mee zitten hoor! Het is nu eenmaal zo in het begin. Eerst wordt je dikker en denken ze dat je teveel eet, vervolgens kijken mensen onwijs met een gezicht van 'is ze nou wèl of niet zwanger?'. En als je dan een overduidelijke buik hebt begint jan-en-alleman zomaar een praatje. Dit lieve vrouwtje heeft gewoon stap 1 en 2 overgeslagen ;-).

x Taraneh

Ik heb altijd al dik wordt complexen gehad dus het valt voor mij toch echt niet mee op het moment... Ik probeer het te verhullen met kleding, maar de meeste van mijn kleding is hier niet erg geschikt voor. Waar je je al niet druk om kunt maken he ;)

Ik had vorige week al een patient die me aankeek en doodleuk zei: "zie ik het goed, is het weer zover??" temidden van een stel collega's. Ik was een afspraak voor hem aan het maken en heb gemompeld dat ik nergens vanaf wist en dat het niet zo beleefd was om zomaar dit soort dingen te roepen. Hij voelde zich best lullig daarna...hihihi net goed want ik vind het zo brutaal om zulke opmerkingen te maken als je iemand niet goed kent.

Volgende wk weer werken en dan ben ik 10 wk, denk dat het dan wel over is met verstoppertje spelen:) Naja als niemand erover begint, doe ik dat ook nog even niet heb ik besloten.

ojeetje das zeker wel vervelend!!
Wanneer ga je het nu aan iedereen vertellen?
lastig is dat he, als je buik zo groeit!!

Ik had gelukkig 6 wk vakantie, dus kan het nu inmiddels als ik weer moet werken het gewoon op mijn werk vertellen want ik kan het ook niet meer verbergen!!

x

Dat die buik bij jullie allemaal al zo snel groeit. Bij mij is er echt nog helemaal niets te zien, maar door de misselijkheid val ik ook af. Dus ik wordt eerder dunner dan dikker op dit moment

Terug
Bovenaan