wat leuk...........

Gisteren heeft Jochem voor het eerst zich op de buik gedraaid en weer terug op de rug. Ik lag op de bank en Jochem op het kleed op de grond. Heerlijk wat en leuk gezicht. Jochem ligt niet zo veel op de grond we wonen nog klein en hebben 2 honden dus............
In de box kwam hij niet verder dan heel ver op de zij , zo zie je maar dat dat toch belemmerd denk ik.
Jochem wordt a.s donderdag een half jaar en ik ben supertrots op hem. Hij is altijd vrolijk en blij, echt waar we zeiden gisteren nog tegen elkaar hij heeft in zijn leven nog geen dag bij elkaar gehuild.
Hoe gaat het met jullie lieve kleintjes?

Groetjes Dianne en een knuffel van mijn kleine,lieve mannetje.

ps Wat kun je toch verliefd zijn op je eigen kind,hihihi

Wat fijn joh dat het met jullie jochem ook zo goed gaat.....
Onze jochem heeft van de week bij zijn tante omgedraaid toen mama de centen aan het verdienen was.....haha
Hij lag buiten de spelen in het campingbedje.
Ook hier niet verder komen in de box als heel ver op de zij....
Maar buiten dat is de box hier bij jochem ZEER zeker GEEN favoriet haha wrs haal ik hem binnenkort weg hij vind het gewoon verschrikkelijk.

En idd ook hier tot over mijn oren verliefd op mijn kids!!

liefs louise

Ja lekker hé, ik krijg ook altijd een verliefd gevoel van de kids, zo veel liefde, wist niet dat het bestond ;-p
Leuk dat hij nu rolt, ja een box is leuk maar soms hebben ze ook wat bewegingsvrijheid nodig!
Nou meid geniet ervan!

Terug
Bovenaan