wat lezen we?

A

Anoniem

Guest
Hoi

Gewoon nieuwsgierig!
Wat voor een tijdschriften lezen jullie?
Tijdens de zwangerschap las ik alles wat los en vast zat over baby's en bevallingen,maar dat is nu over.
ik zit eraan te denken om me te abonneren op groter groeien.Dit past nog niet echt bij Joyce haar leeftijd,maar ik heb natuurlijk nog twee jongens en babypraat ben ik even helemaal zat.

Groetjes Jessica

Ik ben lid van het blad kinderen,vind ik een erg leuk blad.
Verder lees ik veel streekromans, heerlijk om even te ontspannen.

Hoi,
ik had dat ook toen ik zwanger was, las ik ook alles over bevallingen en baby's (vooral omdat ik daar echt geen verstand van had!).
Nu lees ik alleen nog de Kinderen, Wij en Mama.
Verder lees ik veel boeken (Nicci French, Esther Verhoef, Saskia Noort en Simone van der Vlugt) alhoewel ik daar nu minder tijd voor heb met de kleine,
groetjes van Sonja

ik lees: ouders van nu, viva mama en ook de extra mama edities van vriendin en flair als die er zijn.

Verder lees ik ook:
dribbel, elmer de kleuren olifant, nijntje en sesamstraat boekjes
en als de tijd het toe laat lekker een waargebeurd verhaal.

groetjes daan

Ik las ook alles over baby's. Nu heb ik alleen een abonnement op de voetbal international maar daar kom ik nooit aan toe. Ik heb hem dus maar opgezegd. Ik lees nu vooral chickflicks, ben ik nu echt helemaal dol op.

Hoi,

Ik lees dus helemaal geen tijdschriften, toen ik zwanger was, las ik altijd dat blad van Prenatal, Wij Jonge Ouders, en soms als ze in de winkel liggen neem ik weer één mee. Maar verder lees ik geen tijdschriften!

Ik lees dus wel boeken....heel veel!! Ben nu weer in een nieuwe Thriller bezig...Paniek, geen idee wie de schrijver is, maar ik reis veel met de trein, dus heb ook dan even tijd om te lezen en soms voordat ik naar bed ga! Karin Slaughter is mijn favo schrijfster, daar heb ik ook alle boeken van in de kast staan, zelfs gesigneerd! Heb laatst heel veel boeken kunnen scoren op Utrecht CS, tijdens de week van het spannende boek. Heb er inmiddels alweer 6 uit, en ik heb alle boeken van Nicci French nog te gaan! Dus ben nog wel even zoet! En mijn vader en ik ruilen boeken, want hij leest dezelfde soort boeken als ik!!

Groetjes
Angel

Hoi,

ik heb een abonnement op diverse hobbybladen (knippie baby, 3d extra, mijn hobbykaart, boordevol, scrap van AZ) en op de wij jonge ouders. Verder hebben we de leesportefuille en lees ik daar ook bijna alles van en ik ben dol op boeken. Vooral Tess Gerritsen, daar staat de kast vol mee (erg spannend) en Nicci French, verder zijn we lid van de bieb en lees ik daar ook veel van!!! En ik les veel op dit forum, op borstvoeden.info en op jereno.com maar daar reageer ik weinig omdat er niet zoveel gebeurt.

Groetjes van Marloes

Hoi hoi,

Ik heb een abonnement op 'ouders van nu' en verder koop ik elke maand ook wel kinderen of mama ofzo. Justin is nu 16 maanden, maar ik vind dat babygepraat juist nog
steeds heel er leuk en lees dus ook bijna elk tijdschrift daarover. Heerlijk!!

groetjes mirjam

Terug
Bovenaan