wat lief

A

Anoniem

Guest
mijn dochter vroeg steeds aan ons wanneer er nou een broertje of zusje komt..(Het duurde even voor m`n vriend voor een 2e wilde gaan.)..Ik zei altijd tegen haar om m`n vriend te pesten ja moet je maar bij papa wezen want papa wil nog niet hahaha..Zij weet natuurlijk niet dat we nu al een paar maanden voor die 2e bezig zijn en vanavond bij het naar bed brengen hadden wij het over baby`s (mijn dochter en ik) en ze vroeg weer wanneer papa wel wil en wanneer zij een broertje of zusje krijgt. Ik heb gezegd dat er ooit een baby komt en dat wij geduld moeten hebben. Ze zei: ja mama laten wij het aan de sterren vragen in ons hoofd dus dat deden wij. En meteen met de vraag gaat het dan nu echt lukken mama? denk je echt dat er dan een baby komt?..Vond het zo lief maar helaas moeten we geduld hebben dus ik hoop voor ons en voor haar dat de wens snel uit mag komen:)

Ach wat een lief momentje! ik vind dat altijd erg ontroerend...

Zo dacht mijn dochter (9jaar) vorige week ook dat ik zwanger was. Ik had het over iemand anders en zij dacht dat ik mezelf bedoelde. Ze begon heel hard te huilen! k dacht, wat is dit? Bleek ze zo blij voor mij te zijn dat ze ervan moest huilen! Toen ik meteen vertelde dat het om iemand anders ging ging ze verder met huilen alleen toen van verdriet dat het niet bij ons was!

kinderen zijn er vaak meer mee bezig dan wij denken hoor!
Lief toch?

Jeetje, wat lief! Wat denken die lieve kinderen dan toch puur, echt zo schattig!

Nou meid, ik hoop ook voor jullie dat de sterren luisteren en je heel binnenkort aan d'r mag vertellen dat er een broertje of zusje bijkomt! :)

Liefs Lynn.

Wat een lief momentje bij jullie allebei! Misschien helpt het sterretje wel, dan horen wij het hier graag!

Liefs Daisy

@ Mascha: wat lief dat ze moest huilen omdat ze dacht dat je zwanger was. Ze wil dus nog wel graag een broertje of zusje?
helaas is het bij jou ook nog niet zover maar wat zal je meid blij zijn als het zover is:)
ja ze zijn soms zo met dingen bezig en dan al die vragen..

@ Lynn: ja vond het zo lief. Ze ging ook echt met haar oogjes dicht zitten en haar wens uitspreken in haar hoofd.
hopenlijk zijn de sterren met ons hahahaha

gun het ons allemaal zo!!

@ Daisy: ik denk idd dat jullie de 1e zijn die het horen hahahaha..

ja, ze wil heel graag een broertje of zusje, of liever gezegd een zusje want dan is het 3 tegen 2 in huis haha!
We blijven onderussen maar genieten van deze momenten en hopen snel weer zwanger te mogen zijn, net als iedereen hier op dit forum.

Ik weet wel zeker dat iedereen hier het als eerste weet haha!!
ik gun het iedereen ook zo!!!

haha wat lief!

mijn dochter vroeg er ook al om..
mama als ik 8 ben komt er dan een baby.
(ze is nu 5 en haar broer 8)
hoop niet dat het zo lang duurt!

Terug
Bovenaan