Wat mag 'ie drinken?

Mijn zoontje van 6,5 mnd heeft sinds een paar dagen minder interesse voor zn flessen melk.. nu wil ik natuurlijk wel dat ie genoeg vocht binnen krijgt maar wat mag ik 'm nog meer geven naast fruit en groente? Ik heb 2 soorten diksap geprobeerd maar hij weigert dat flesje! Melk drinkt ie wel altijd uit die fles! Wat kan ik nog meer proberen?
Alvast bedankt!!
 
Misschien proberen het andere drinken op een andere manier aan te bieden, bijvoorbeeld rechtstreeks uit een beker of anti-lek. Bij koorts en moeten drinken, willen wij nog wel 's met een lepeltje vocht naar binnen lepelen... je moet toch iets...
 
heel herkenbaar. Viviënne wilde ook niet drinken. Hebben bij de huisarts gezeten, extra bij consultatiebureau. Wat bij Viviënne helpt is om 2 flessen drinken met 150cc neer te zetten. Wij doen 1 met melk en 1 met thee of diksap en dan verspreid over de dag wat aan te bieden. Zijn soms maar slokjes van 20cc per keer maar over een hele dag heeft ze dan 300cc drinken en dan nog 200 melk in de pap. Misschien dat deze manier ook werkt bij jouw zoontje?
 
Bedankt voor de reacties! Ik heb t nu idd over de dag verdeeld en dat gaat wat beter. 'Gewoon' drinken uit een beker wil ie af en toe ook wel (wordt natuurlijk wel een zooitje..) Ik vind het wel raar dat ie ineens zoveel minder wil drinken. En juist als het zo benauwd is en als ie dan ook nog koorts heeft is het helemaal niet handig!
 
Terug
Bovenaan