Wat mag ik tot wanneer?

Een paar belangrijke vraagjes,

Tot hoever in je zwangerschap mag je vliegen?
Ik zit nu in mijn 5e week, mag ik dan nog bijvoorbeeld in een pretpark attracties doen etc.?

Thanks meiden.

Hoi,

Het is ook wat je zelf lekker vind hoor. Als jij nog in een achtbaan wil, dan denk ik niet dat dat kwaad kan voor je "kleine", maar ga je skieen, dan heb je gevaar dat je valt of i.d. dus dat zou ik niet meer doen.  Verder moet je gewoon natuurlijk er mee rekening houden dat bij alles wat je doet, je buik niet in de verdrukking mag komen. Ik ging pas met mij zoontje in een autootje. Dat was verboden voor zwangeren. Nou, dacht ik echt stom doe ik   gewoon wel. Kom ik goed en wel boven en zit ik er in,   moest ik zo'n hendel naar beneden drukken tot je vast zit,   ja dat zat ik al heel snel maar dat ding moest klikken. Wat denk je... door duwen dacht ik want ik schaamde dood.   Nou ik ga dus nooit meer ergens in als er op staat dat het niet voor zwangeren is.... Ik weet dus dat je niet past...   Maar ja, dat soort dingen moet je dus een beetje rekening houden. Succes er mee. Gerdientje

Hoi Gerdientje,

Bedankt voor je reactie. Ik denk dat ik de dokter morgen maar even bel voor wat meer info ofzo. Je wilt het toch wel allemaal zeker weten he? ;)

Aicha.

Toen ik iets van 8 weken zwanger was ben ik gewoon naar een pretpark gegaan en in achtbanen gegaan, waar zwangere vrouwen niet inmogen, maar ik had nog geen buik.
Ja klein beetje opgezet meer niet.
Wel merkte ik dat ik heel snel misselijk werd, terwijl ik verder in me zwangerschap er nooit last van heb gehad.
Ik heb een heerlijke dag met me man samen gehad, en dacht nu kan ik het nog dalijk met de kleine word alles moeilijker.
Met 8 maanden zwangerschap ging ik ook gewoon nog bowlen, met me mega dikke pens.
Je moet zelf kijken hoe voel je je en is het verantwoord of niet.
Ik heb niks niet gedaan tijdens me zwangerschap, alleen op rauw vlees gelet en kattebak verschonen.
Ik zeg altijd maar ik ben niet gehandicapt, ik ben zwanger en zolang het geen kwaad voor de kleine kan ( die gaat voor alles) doe ik het gewoon.

Groetjes Dees 38w6d

Terug
Bovenaan