Wat mag je gebruiken als weerstandverhogend middel?

A

Anoniem

Guest
Dag allemaal,

Ik ben nu 18 weken zwanger. Normaal gesproken als de r in de maand kwam slikte ik extra vitamine c en gebruikte de druppels van echinaforce. Mjn weerstand is gewoon van zichzelf laag, weinig aan te veranderen. Ook nam ik wel van actimel het weerstandverhogende drankje.

Wie weet wat je wel en niet mag gebruiken tijdens de zwangerschap of heeft verdere tips? Mijn VK zij dat er niet voldoende mensen getest zijn bij dr. vogel dus dat niet bekend is of het invloed heeft of niet. En....ik wil natuurlijk geen risico nemen, maar dat spreekt voor zich.

Bedankt!!!

He hoi,

Ik slik zelf van vsm puur mama zwangerschapsvitamines. Zit van alles in, maar bijvoorbeeld geen vitamina A, omdat je daar niet teveel van mag hebben.

Groetjes Noah.

Ik heb wel de gewone multivitamine voor zwangeren maar normaal slik ik in de winter aanvullend.

Ik gebruik wel echinaforce van A. Vogel. Mijn verloskundige (zelf ook moeder) heeft dit ook gebruikt en adviseerde het. Het lijkt mij dat het geen kwaad kan.

Ik zou ook niet weten wat je anders wel mag gebruiken behalve de zwangervitamines.

Floradix werkt ook heel erg goed. Dit is een kruidendrank en heeft mij de vorige zwagerschap en in de kraamperiode veel 'kracht' gegeven.
Dit was trouwens op advies van de verloskundigen

Groetjes!

Eigenlijk is alles al genoemd: Een multivitamine voor zwangere, echinaforce van VSM (is er ook in tabletvorm, druppels vind ik zo voes smaken), floradix. Floradix heb ik in vorige kraamperiode en BV-periode geslikt, natuurlijk kruidenelixer dat weerstand en vitaliteit verhoogt.
Hopelijk heb je er iets aan en kun je je weerstand weer wat opkrikken.
Mira

Terug
Bovenaan