Wat mag je nou niet eten met borstvoeding

Hey,

Wat mag je nou niet eten met borstvoeding behalve tonijn (kwik).
Ik weet alleen van de Lactatiekundige dat ze zei dat je in principe alles kan eten wat je tijdens je zwangerschap ook at omdat de baby dat dan al binnen krijgt maar ik heb onwijs zin bijvoorbeeld in sushi na 9 maanden. Weet iemand of je dat nu wel mag ?

Groetjes

 
Ik at eigenlijk alles weer tijdens de borstvoeding. Heb het bij beide kids een jaar gegeven en eigenlijk alleen rekening gehouden met dat het niet te gekruid was. Daar kregen ze vooral in het begin krampen van.

Dus geniet van de sushi ? en alle andere dingen die je nu weer kan gaan eten.
 
Je mag bij mijn weten alles eten en drinken, maar geen alcohol binnen x aantal uur voor een voeding. Ik dronk zelf niet, maar mis dat ook niet.
 
Cafeïne is ook iets om rekening mee te houden, net zoals tijdens je zwangerschap kun je daar beter beperkt van binnenkrijgen. Je kindje zou hier onrustig van kunnen worden
 
Wat hierboven al gezegd wordt (alchohol) en cafeïne mijd ik nog steeds. Vooral toen ze nog klein was had ik het idee dat ze er slechter door sliep. Nu is ze bijna 7 maanden en ben ik het zo gewend dat ik nog steeds geen cafeïne drink.

Alleen heb ik een kindje met een koemelk en soja allergie dus daarom mag ik ontzettend veel niet hebben haha. Maar daar raak je aangewend ?
 
Terug
Bovenaan