<p>Hallo allemaal,</p><p>Ik ben een beetje zoekende in wat onze dochter allemaal mag gaan eten nu ze volgende week 6 maanden wordt. <br />We zijn al geruime tijd met hapjes bezig en sinds een aantal weken, eet ze deze 2 keer per dag. Daarnaast drink ze 5 x 180/6 sinds ongeveer 6 weken. Ik ben noodgedwongen moeten stoppen met de borstvoeding vanwege een operatie. Ze is een goede eter/drinker (heeft ze niet van n vreemde) en heeft nog nooit n flesje laten staan. Ze groeit goed en is netjes opgewicht.</p><p>Wie kan mij helpen aan goede info via internet of boek? Ik lees vanalles op internet, maar ze zeggen allemaal wat anders, waardoor ik door de bomen het bos niet meer zie.</p><p>ik zit met de volgende vragen:</p><p>- Zodra ze meer gaat eten, zal er een fles afgebouwd moeten worden. Hoe pak ik dit aan, want dit is nieuw voor ons.</p><p>- Hoe start ik met het aanbieden van brood. Geef ik dit met beleg of nog zonder?</p><p>- Geven jullie naast de melk ook al water/slappe thee of hebben ze genoeg aan de melk?</p><p>- Ik neem aan dat ik rustig aan moet opbouwen, bv eerst in de ochtend pap en als dat goed gaat in de middag tijdens de lunch brood aanbieden, of kan dit ook tegelijk?</p><p>Tot nu toe heb ik me altijd zeker gevoeld over alle beslissingen die we maakten betreft onze dochter, maar hiermee twijfel ik toch een beetje.</p><p> </p>