Wat mankeer ik dan nu toch weer?? : S

Dag lezertjes
Zou ik nu al last hebben van PMS? My good heaven!!! Ik bespaar jullie de details maar ik geloof dat ik een dag heb die ik alleen ga doorbrengen en oh wee wie dat gaat verstoren!!
Zo kwam er een uur gelee al de dochter (10) en zoon (5) binnenstormen (ik overdrijf niet!!) van mijn vriend's ex zwager. Die kunnen in no-time de boel verbouwen, 'eisen' van alles dus heb zo subtiel mogelijk aangegeven dat ze op moesten zouten. Toen ging ik ff boodschappen doen.....kreeg ik geen voorrang......
oeps.....
Dus ik toeteren!!! Gaat die gozert stilstaan dus ik nóg kwaaier he? Ik schéur erlangs en steek zo mn vinger op!!!! Hij moest natuuuuurlijk toevallig  bij hetzelfde stoppen als ik dus hij zegt: Ben je wel goed in je hoofd? (Typische uitspraken van marrokanen, sorry maar dat is echt zo).
Dus ik zeg: Jij neemt zeker overal voorrang he? MONGOOL!!! Aiii wel link maar ik was zóóó opgefokt zeg!!!
In de supermarkt gingen de mensen snel voor me opzij leek wel
Ja, ik kan nogal een driftkikkertje zijn.......
Dus ik ga vandaag niks doen wat fout kan gaan en doe de deur op slot!!!!!

Zo, ik ben het kwijt!!!

liefs van pmsje

He, mag ik wel even wat zeggen of ga je mij dan ook uitschelden? Je hebt toch wel chocola meegebracht niet???
Hoort er bij af en toe zo'n baaldag. Had vandaag ook mijn 7e werkdag. Daarna langs mijn zusje waarvan haar zoontje 1 jaar is geworden. Best wel even leuk maar nu zit ik dit te typen met chocola voor me en mijn bad loopt...straks heerlijk tijdschriftje mee. Vriendje is nu aan het werk.
Het weekend lekker vrij. Dus Ineke-tijd!!!!!!!!!!!!!!!! Heerlijk!
Hoop dat je je morgen weer wat beter voelt hoor.

Knuffel Ineke

Balen is dat he als je je zo voelt. Ik ben weer aardig rustig maar van
de week kon ik echt op iedereen wel schieten. Niets ging me naar het
zin.

Meid probeer je een beetje in te houden. Later heb je er anders spijt van. Ik ben echt dingen uit de weg gegaan.

Dikke knuf

Miep

He Dames
Zo teruglezend snap ik dus ècht helemaal niks van mezelf soms. Ik kan zó ontzettend buiten zinnen raken!!! Echt be-lach-e-lijk!!!
Nou ja, savonds ging het alweer een stuk beter, had me smiddags op de bank gevleid met een mega stokbrood en paturain en een film en voelde me langzaam weer terugglijden naar mijn eigen ikke!!
Ja ik moet me schamen dat ik zo driftig kan zijn. Vandaag waren die kids er ook ineens en toen ging het wel goed. Niks aan de hand, de rust zelve ik.
Afijn, bedankt voor jullie woorden, jullie hadden me best op me kop mogen geven hoor hihi, was best onredelijk zo terugkijkend.....
Afijn, dat over marrokanen, ik heb ooit een relatie daarmee gehad en ik ga niet in details treden maar dat was echt op zn allerminst prettig en heb sindsdien dus gewoon iets tegen die mensen. Ik mag ze niet over 1 kam scheren maar het zit toch diep van binnen en dat vergeet je nooit meer. Nou ja, genoeg weer. Nogmaals met schaamrood op mijn kaken: sorry.......

Liefs Costa

Hoi Meis, soms heb je van die dagen he? Ik heb er deze week ook wel van die dagen tussen zitten, reageer het dan af op m'n vriend en heb dan later weer vreselijke spijt, maar ja. Ben nu weer helemaal bijgekomen, tot ik woensdag weer op het werk kom waarschijnlijk. ben vanmiddag toen de kleine op bed lag op de bank in slaap gevallen en pas 3,5 uur later .tot mijn schrik wakker geworden, hoezo even oververmoeid geweest. Zo'n middag komt mijn huis niet ten goede, maar mij wel!
Dat van die Marokanen, daar schrok ik wel van toen ik het las, ja ligt altijd gevoelig he? Maar nu ik je laatste berichtje erna lees snap ik je wel. Mijn ex is Drent en mijn ex schoonmoeder dus ook, als ik nu dat accent al hoor gaan mijn haren overeind staan. Brrrrrrr. Maar van zoiets schrikt niemand zo, als wanneer je het over Marokanen schrijft.
Ach laten we maar vooral blij zijn dat de exen over zijn en hoe graag ikmijn kind toen had gehouden, ben ik nu ook wel blij dat ik geen kind met hem hoef te verzorgen, dan zou je altijd nog door rommelen met zo'n vent. Dat zie je nu wel weer bij die akelige ex van Miep.

Doeidoei weer

Terug
Bovenaan