wat mee in het koffertje naar het ziekenhuis

A

Anoniem

Guest
Hallo dames,

ik ben zelf van het januariforum en ben nu alle laatste klusjes aan het doen, nu is mijn vraag ( ik ga thuis bevallen) wat moet er in je koffer die klaar moet staan mocht ik toch hals over kop naar het ziekenhuis moeten???

ik heb het ooit in een tijdschrift gelezen maar ik weet het niet meer.

groetjes en sucses met de laatste loodjes

bonus 30 weken

In mijn vluchttas zitten:
- twee setjes kleding voor de beeb (mt 50 en 56)
- Paar nachthemden/shirtjes
- twee paar dikke sokken
- ochtend jas
- toilet spullen
- dextro energie en een paar crackers
- kleding voor terugweg vanuit ziekenhuis
- schoon t-shirt voor mn kerel
- Jasje voor de beeb
- dekentje voor de beeb (voor terug reis)

meer kan ik ff niet bedenken...

Vergeet verder niet je foto toestel; extra batarijen, mobiele telefoon (om iedereen in te lichten), ziekenhuiskaart, maxi-cosie....

Wie vult mij aan???

Liefs Nika

Ik heb er ook een warmwaterzak in zitten heb gehoord dat ze in het ziekenhuis alleen van die harde kruiken hebben.   Ook slippers of pantoffels is denk ik lekker...

Ben er zelf ook mee bezig.

ja en die twee euro munt he nika hahha voorals je daar hijgend en puffend aankomt moet je wel een rolstoel pakken maar dan wel even eerst een muntje inwerpen hahahha

liefs cora

Geld om te bellen als je je mobiele telefoon niet mag gebruiken en om te zorgen dat manlief iets te eten kan halen (voor hem als het langer duurt) ene telefoonlijst zodat manlief niet naar buiten hoeft om zijn telefoon aan te zetten om de nummers op te zoeken, labello om te zorgen dat je geen mega droge lippen krijgt van al dat puffen? voor beide iets te lezen voor het geval het langer duurt en eventueel een muziekje
succes

Ja, dat is wel een goeie zeg! Pocket money, wij doen altijd alles met de pin, maar dat is wel handig om bij je te hebben.

Haha, schoon T-shirt voor mijn kerel! Dat is ook een goeie!

Wij hebben er nog make-up bij staan, slippers, pantoffels, (staat er allemaal misschien al) skipakje + sjawl.......

Ja en ik heb voor de zekerheid handdoeken ingepakt, maar kweeniet of ze dat in het zh hebben.

Oh ja, en vergeet vooral niet je lievelings muziekje mee te nemen of een foto van je oma, de hond of wie dan ook ;o) Schemerlampje als je daar behoefte aan hebt! Het kan en mag allemaal hoor!!

Groetjes!

Hahaha, wat veel allemaal eigenlijk !!!
Jullie mogen wel een grote koffer gebruiken voor al die spullen.

Ik zal hem vanavond ook maar eens gaan inpakken. Je weet maar nooit.
Maar ik denk dat ik toch iets minder mee ga nemen.
(Hoop ik....)

Succes allemaal !

Oja, weet je wat ook belangrijk is;
Je gegevens van je verloskundigebezoekjes (als je die hebt gekregen)

Groetjes Vilies
(38,2 wkn)

Terug
Bovenaan