Wat mee te nemen voor je kleintje op vakantie???

A

Anoniem

Guest
Ik weet niet of deze topic al bestond, maar ik kon het zo gauw niet vinden.

Over twee weekjes gaan we met de sleurhut twee weekjes op de camping staan. Erg gaaf lijkt me dat met zo'n ukkie. Maar..... Wat moet ik allemaal voor hem meenemen? Globaal weet ik het wel, maar zijn er tips die ik niet moet vergeten?
Ik ben namelijk vast een lijstje aan het maken wat er mee moet.

Groetjes happyM.

Een zonneschermpje voor in de auto op het raam!
En een zonnehoedje!

Die hebben we beide veel nodig gehad, want Stijn zat vaak met zijn koppie in de zon en dat haat ie...

Veel plezier, geniet lekker!

Warme kleren!!! iig een paar vesten.
Die hadden we op de camping erg hard nodig.
Een lekkere grote badjas, want in het was gebeuren kan het nogal fris zijn voor de kleine man. Dus onder de douche uit (of het badje) en lekker warm en droog wrijven in de badjas. Hoef je alleen de naatjes en plooitjes nog te drogen en kan hij sneller in zn kleren.
Tja verders, maar denk dat dat al op je lijstje staat, zetpilletje, thermometer, muggenspul en dat soort dingen.

Veel voorbereidingssucces

Ik had van het CB een foldertje met reistips voor de vakantie, vond ik wel heel handig. Is me zelfs toegestuurd nadat ik telefonisch had geinformeerd...

Hoi,

wij hadden een thermosfles bij ons voor heet water, als je lang weg bent en misschien niet in de gelegenheid om de fles op te warmen.
misschien is de babyfoon handig (in een appartement oid).

groetjes Jenneke mv Ivar 18-9-06

Wij zijn net terug van vakantie en hadden mee:

campingbedje (gebruikten we als box omdat in het huisje een bedje stond)-> aanrader!!
babyfoon
loopautootje
bal
legoblokken
speelgoed om aan een kinderstoel vast te maken als je uit eten gaat (ze vervelen zich snel)
medicijnen
flesjes
zwemluiers/broekje
zwemband
nagelknippertje (was ik vergeten..balen!)
buggy

Verder weet ik het ff niet meer

Veel plezier!

Marielle

Terug
Bovenaan