wat mee te nemen

Hoi allemaal,

Wie kan mij een beetje helpen, Wij gaan eind deze maand op vakantie naar Griekenland met onze kleine man van 9 maanden. Alleen nu zit ik echt na te denken wat allemaal mee te nemen?
Wie heeft er ervaring.
Bijvoorbeeld Luiers moet ik een heel pak meenemen of daar beter gewoon kopen en wat moet je nog meer zeker meenemen?
 
Flesvoeding en potjes warme maaltijd en fruithap.
Dit kun je misschien daar ook wel kopen maar smaakt misschien anders.
Een knuffel
Ik neem ook altijd een koortstermometer en zetpillen mee.
Zonnebrandcreme (hoge factor)
petje voor de zon
Ga je vliegen??
 
Hey,

Luiers zou ik ZEKER mee nemen die zijn daar onbetaalbaar. (zomaar €17,- per pak en dan zijn het nog geen pampers!!!)
Je mag voor je kleine man ondanks dat je geen stoel hebt geboekt 10 kg bagage meenemen.
Wanneer je wel een stoel hebt geboekt mag je ook voor je kleine 20 kg meenemen.
Wij zijn ook op griekenland geweest (kos) en hebben voor onze kleine meid haar koffer toen vol gedaan met luiers en potjes groente. Fruit kun je daar heel goed kopen aan de kraampjes en smaakt heerlijk.
Eigen dekentje, knuffeltje, petje, thermometer, zetpillen idd.
Roosvice stop vind ik pers onmisbaar voor die kleintjes, door het warme weer en het binnen krijgen van zwemwater willen ze nog wel eens "diarree"krijgen.
Wij gaven floortje elke dag 1 flesje roosvice stop standaard en niks geen diarree.
Let op de fles wel in de koffer vervoeren en niet in handbagage.
Wat schepjes en een emmer en gieter en de vakantie kan beginnen.
Hele fijne vakantie

gr louise
 
ja wij gaan vliegen..
Ja deze dingen had ik ook wel beetje bedacht. Maar zetpillen is nog wel handig om ook even mee te nemen. Oke dan de luiers dus meenemen.
therometer had ik zelf nog niet aan gedacht.
Bedankt voor de tips!
 
Wij zijn met Nova (was toen 14mnd) naar indonesie geweest, ze at al met de pot mee dus ik hoefde geen eten mee te nemen maar had idd wel eigen luiers en doekjes mee.
Ook zetpillen en thermometer heel belangrijk, wij hadden ook orisel junior mee, niet gebruikt maar om eventueel als het nodig was uitdroging tegen te gaan.

Wij hadden ook diksap mee, en wel gewoon in de handbagage, want voor kinderen mag je wel vloeibaar meenemen.

Liefs Randy
 
Terug
Bovenaan