wat meenemen naar het ziekenhuis

A

Anoniem

Guest
hallo allemaal,

bij mij is het ook begonnen nesteldrang!!
wil eigenlijk al een tasje klaarmaken voor het ziekenhuis. Moet namelijk in het ziekenhuis bevallen omdat wij te ver van een ziekenhuis wonen mocht er iets mis gaan (thuis bevallen mag dus niet)
nu vroeg ik me af wat ik mee moet nemen.
Dacht zoiezo kleertjes voor de baby. maar welke maten moet ik dan pakken?? 50 of 56 of misschien nog wat groter.. het is ons 1e kindje dus heb geen idee...

groetjes erica

Hoi Erica,

Ik heb een paar wkn terug een topic aangemaakt over wat mee te nemen in je "vluchtkoffertje".
Daar staan een heleboel goede tips bij van meiden waar jezelf helemaal niet op zou komen.
Hoe de topic precies heet weet ik niet meer, maar er staat in ieder geval het woord vluchttas in. Ik hoop dat je er wat aan hebt.

Als je hem wilt lezen moet je even een stukje terug scrollen
Als ik niet over 5 min, de pc uitzet kom ik echt te laat op mijn werk, anders had ik hem voor je opgezocht.

Succes.

Kruimel

En nu MOET ik echt weg hahahahaha

hoi,

ik moet ook in het ziekenhuis bevallen, omdat me 1ste niet makkelijk was, maar om te weten wat je mee moet nemen voor het ziekenhuis bevalling kan je kijken in je Kraamzorg boekje wat je hebt gehad daar staat alles in wat je nodig hebt voor alles.

Succes

Manal

Ha Erica,

Ik heb het topic waar Kruimel het over had even voor je naar boven gehaald. Hopelijk heb je er wat aan !

groetjes !!

Grappig ik ben net begonnen met DE tas
Maar waar ik steeds tegen aanloop zijn de kleertjes voor de baby.
Wat ik begrijp is dat je het beste een pakje in maat 50 kan nemen en 1 maat 56.
Maar wat????? Oke, een mutsje, sokjes maar rompertje korte mouw? Lange mouw?
Truitje? Broekje of sokbroekje? En een jasje maar welke maat?? Ook 1 van 50 en 56?
Zolals je ziet bij mij nog een waar Vraagteken!

Help?

Natas

Terug
Bovenaan