Wat meenemen op stap?

<p>Mijn familie woont 5 kwartier bij mij vandaan en die wil ik komend jaar gaan bezoeken met mijn 7 maanden zoontje. Maar wat nemen jullie mee? Een campingbedje? Hij ligy niet meer in de reiswieg. Ik vind het zo’n gesjouw om voor een paar uur zo’n groot campingbedje mee te nemen</p>

Als familie geen bedje heeft zal ik wel een campingbedje meenemen, ligt er ook aan hoe lang je blijft. Ben je er van s'ochtends tot s'avonds zou ik het wel doen. Ben je er een middag zou ik het niet doen.Hij kan altijd op de terug weg in de auto slapen. (mijn zoon is 6 en doet dat nog steeds) 

Mijn familie woont ook ver. Wat ik gedaan heb... ik heb een campingbedje gekocht voor bij hun! Kom je vaak bij je familie? Dan is dat een optie.. ook heb ik billendoekjes, een verschoonmatje een spuugdoekje en wat plastic lepels laten liggen ( het gaat hierbij wel om mijn ouders en schoonzus). Zo hoeft ik niet elke x alls mee te nemen. Ze hebben zelf een wandelwagen op de kop getikt, heel handig! Enne... neem een extra voeding mee, er kan er 1 vallen rn dan ben je de klos ;) 

Hoi! Ik bezoek wekelijks wel minimaal 1 x mijn ouders, ik heb daarom bij hen een campingbedje staan en een eetstoel, zodat ik daar in ieder geval een middagje kan blijven. Het is heerlijk bij hen, ze wonen vlakbij het bos dus we wandelen er vaak en gaan daar graag heen.De wandelwagen neem ik steeds mee en spulletjes zoals bestek en slabbetje ligt daar ook. Speelgoed neem ik ook mee en natuurlijk zijn voeding, luiers, dekentje, knuffeldoekje etc. 

Terug
Bovenaan