Wat meer rust na gesprek met helderziende.....

He hallo,

Ik twijfelde eraan of ik dit berichtje zou plaatsen. Niet iedereen houdt namelijk van die zweverige verhalen. Maar voor mij heeft t voor wat meer rust gezorgd, dus wie weet voor sommigen ook wel een optie om dit te doen.

Ik had al een tijd het idee om een keer naar een helderziende te gaan. Mijn tante gaat er regelmatig heen, dus ik wist dat het een goede man is (voor zover je dat kan weten). Ik heb sowieso wat vragen over enkelen dierbare overledenen, maar durfde eigenlijk niet zo goed er heen te gaan (best wel eng hoor, want je weet nooit wat je te horen krijgt).

Nu we dit jaar de MMM zijn gestart wordt ik vaak gek van onzekerheid. Ik zeg ook vaak tegen mijn man: Het maakt niet uit als het nog even duurt en we er veel voor moeten doen, als ik maar weet DAT het een keertje lukt. Als ik dat zou weten dan zou ik nu veel meer van alles in het leven kunnen genieten. Het leven gaat nu heel erg gebukt aan het (geen) kinderen krijgen.

Dus de stap toch maar gewaagd en het was echt verpletterend, kippevel, rillingen etc.

We hebben een gesprek van een half uur gehad en hij heeft heel veel over mijn huidige leven verteld (echt tot in bizar detail). Hij heeft verteld over mijn overledenen en een stukje toekomst. Na dat allemaal te hebben aangehoord was ik helemaal overtuigd van zijn gave (moet je eigenlijk meemaken, want ik kan en wil  natuurlijk niemand overtuigen)

Uiteindelijk begon hij over kinderen. Hij zei: Je man heeft slechte cellen. Hij is teveel aan het denken en heeft teveel stres in zijn hoofd.
Hij zag behandellingen en zag dat doktoren ons aan een kindje zouden helpen (een dochter).
Toen schoot gelijk door mijn gedachten YES! Het gaat ooit lukken! En oooh maar 1tje...(ik wil namelijk van kleins af aan al een groot gezin!) Maar een is veeeeel beter dan geen!  

Helemaal niet gevraagd hoelang het nog duurt etc. Ging allemaal inneens zo snel en er zaten meer mensen op een gesprek te wachetn dus toen stond ik weer buiten.

Mijn man geloofd niet zo in deze zweverige materie, maar vond dat als het mij zou helpen ik maar zou moeten gaan. Toen ik hem thuis vertelde wat de man allemaal gezegd had (letterlijke beschrijving over ouders/huis/man/baan/vrienden/gebeurtenissen/etc) stond hij ook met zijn mond vol tanden!

Het was echt super bizar!
Volgende week weer naar de gyn voor de uitslag van tweede zaaduitslag en benieuwd wanneer we met behandelingen gaan beginnen.

Misschien vinden jullie het ook wel allemaal een beetje zweverig, maar ik voel me er echt wat meer gerustgesteld door.

Allemaal alvast een heel fijn weekend!
Liefs Belle

Hoi!

Wat fijn dat het je zo'n goed gevoel heeft gegeven en dat jullie een kindje gaan krijgen natuurlijk!

Ik geloof wel in dat soort dingen hoor, en het is helemaal niet zweverig. Ik heb ook wel eens een overleden dierbare van me gezien, ik zal verder niet in detail treden maar ik denk dat er zeker meer is na dit leven en dat sommige mensen zeer zeker de gave hebben dit soort dingen te zien.

Ikzelf heb een keer tarot kaarten laten leggen, op een feestje van het werk van mijn man. Nu ongeveer 2 jaar geleden. Ook wat zij ons wist te vertellen..............het was gewoon eng. Ik zat daar met open mond te staren volgens mij, alles kloptte.

Ook zei ze dat wij naar veel pijn en verdriet uiteindelijk toch ook een kindje zullen krijgen. Ik weet het geslacht niet (hoeft ook niet) en ze heeft jammer genoeg ook niet gezegt hoelang het nog zou duren maar.........ik weet in ieder geval ook dat er een in aantocht is.
Goed te weten inderdaad, als ze nu zouden zeggen, het gaat nooit lukken...............dat zou wel heel erg zijn. Maar ook dan had ik kunnen proberen om me er bij neer te gaan leggen en een adere voldoening proberen te zoeken misschien. Het geeft inderdaad wat rust als je weet dat het uiteindelijk toch gaat lukken.

Hoi,

Vooral het eerste stukje is erg herkenbaar. Ik zei gisteren nog tegen mijn man: Het maakt me niet uit dat we er zoveel moeite voor moeten doen maar als we nou eens zekerheid hadden dat het werkelijk zou lukken. Dat zou ik erg prettig vinden. Ik geloof zelf ook dat er meer is dan het geen wat je werkelijk kunt aanschouwen. Maar weet jij misschien hoe je aan een betrouwbaar helderziende kunt komen. Is er misschien een pagina waar je zoiets op kunt vinden of zo?

Groet Naatje

Ook ik vind het helemaal niet raar hoor. Ik zou ook wel eens naar zo iemand toe willen. Ik hoop dat het allemaal klopt en dat jij een mooie meid gaat krijgen!

lfs inge

Ook ik herken me in jouw verhaal, dat je echt geen rus kan vinden omdat je steeds denkt gaat het ooit eens lukken? en ook ik heb er over na gedacht om naar een helderziende te gaan. Nu zie ik er nog een beetje tegen op want je weet het maar nooit straks is het toch geen goed nieuws wat diegene verteld. maar ja dat geeft dan toch weer een stukje rust. Nou ik zie het wel.
Ik hoop dat die helderziende bij jouw gelijk had, maar daar moeten we maar van uit gaan!

Stay Positive!

Groetjes Sabine

Fijn om te lezen dat meer mensen zich hierin kunnen vinden!

De man waar ik heen ben gegaan is dus iemand waar mijn tante al heen gaat en dus geen supervreemde.
Ik had er namelijk ook wel moeite mee om zomaar iemand uit "de goude gids" te plukken, want er bestaan genoeg afzetters.

Ik liep er al veel langer mee en toen ik van haar hoorde dat zij zo iemand kende, heb ik pas de stoute schoenen aangetrokken.   Dat was inderdaad wel heeeel erg spannend, maar ik wilde zo graag meer duidelijkheid (voor zover je dat krijgt).

Liefs Belle.

He Inge,

Hij woont in mijn woonplaats Den Haag. Heeft gewoon een soort "praktijk" aan huis. Ik ben zelf ook namelijk gewoon 's avonds gegaan.

Volgens mij adverteerd hij niet, maar komen de mensen via, via bij hem. Ik kan hem je zeker aanraden hoor!
Als je het wilt moet ik eerst even mijn tante vragen of ik zijn nummer mag en of ik die wel door kan geven. Dan mail ik je die wel een keer door.

Liefs Belle.

Terug
Bovenaan