wat merkte je als eerste!

A

Anoniem

Guest
Hallo allemaal,

Ik ben bezig zwanger te worden.
Nu vind ik het zwaarste om te wachten tot ik kan gaan testen.
Ik wil het zo graag dat ik natuurlijk nu al denk allerlei kwaaltjes te hebben dus mijn vraag aan jullie wanneer en aan welke dingen merkte jullie dat jullie zwanger waren?

meeste kwaaltjes merk je pas als je een week of 7 bent. Maar in mijn geval tot ik een positieve test had en mijn eerste ervaring dat ik daadwerkelijk zwanger was, was pas toen de baby begon te bewegen, daarvoor alleen maar zere borsten maar die had ik wel vaker. Niet iedereen krijgt kwaaltjes en sommige krijgen er heel veel. Overtijd is de beste aanwijzing.

Veel succes. Het wachten is altijd het vervelendste

al voor de zwangerschaptest had ik een rare nasmaak smaak in me mond dat was 1 van de eerste merkbare kwaaltje.
rond 6 weken begon de moeheid en denk rond 5 week was ik een enkele keer wat misselijk met vlagen gelukkig niet heel erg. en rond 6 weken ook dat ik s ochtend niet echt brood naar binnen kreeg en s avonds hoefde ik mijn vlees bij het eten ook niet.
groetjes

Ik heb met mijn eerste vanaf de conceptie last gehad van gevoelige borsten en dit werd erger naar mate de NOD vorderde... de test was ook superduidelijk. Na 6 weken kreeg ik hier lichte misselijkheid bij.
dit keer had ik geen klachten... kreeg pas pijnlijke borsten na 7 weken en daarbij kwam ook lichte misselijkheid.

Dus ja... het zegt allemaal niks!! Die wachtweken zijn inderdaad het ergste... maar ik heb wel eens vanalles gevoeld maar toch een negatieve test in handen op NOD. Dit keer voelde ik NIKS en toch een positieve test! Dus ja...

Geduld oefenen dus!

Vanaf dag 1 merkte ik het aan mijn borsten. Ze gingen "prikken" alsof je hand slaapt zeg maar, en mijn tepels werden van donkerroze ineens heel fel roze. En ik kreeg trek in gebakken eieren, waar ik normaal helemaal niet van hou. Toen ik niet bezig was met zwanger worden en ik tegen een vriendin zei ik ga straks eieren kopen en een eitje bakken op brood zei ze heel droog, neem gelijk een zwangerschapstest mee...

Omdat ik er erg veel mee bezig was had ik iedere maand wel ergens last van voordat ik ging testen. De maand dat het raak was, had ik nergens last van. Vanaf 5 weken werd ik misselijk en vanaf 8 weken werden me borsten gevoelig.
ben nu 15,2 weken zwanger van de 2de

Hay meid,

Ik was al heel snel verschrikkelijk moe. Kreeg de cupmaat waar ik van droomde en deze waren heel gevoelig...

succes meid

Ik heb er best lang op moeten wachten en iedere maand verbeeldde ik me dat ik zwanger was.
Mijn borsten deden sinds ik met de pil gestopt was altijd vanaf mijn eisprong pijn.

2x heb ik een miskraam gehad en die keren merkte ik het met 5 weken aan de moeheid.
Deze keer was ik op de NOD heel erg emotioneel en na 3 dagen al erg misselijk.
Dus deze keer waren de symptomen redelijk duidelijk.

Maar inderdaad is iedere keer anders.

Ik hoop echt dat het raak is!!!!

Terug
Bovenaan