Wat mij heeft geholpen om zwanger te worden, ookal had ik maar 3% kans.

<p>Hallo allemaal,</p><p>Elk lichaam is natuurlijk anders maar ik wil graag mijn verhaal met jullie delen, misschien zijn er toch vrouwen die er iets aan hebben.</p><p>Ik ben een tijdje terug gediagnosticeerd met vervroegde overgang waardoor mijn cyclus er nauwelijks was. MEGA onregelmatig. Hier heb ik flinke research over gedaan en ben toen uitgekomen op teunisbloemolie. Deze zou zorgen dat de cyclus regelmatiger zou worden en op gang komt. Daarnaast slikte ik al de foliumzuur en werd mij ook verteld dat visolie ook goed werkt als je zwanger wilt worden.</p><p>Daarnaast ben ik nog ubiquinol vitamines gaan slikken. Deze zouden zorgen voor goede eicelreiping en follikelgroei. ( dit was bij mij natuurlijk van belang vanwege de vervroegde overgang)</p><p>Met deze flinke vitaminecocktail kreeg ik weer een cyclus en zagen ze ook follikels groeien. </p><p>Waar ze in het ziekenhuis in Genk mij eerst steeds naar huis stuurde omdat ze niks konden doen, werd nu eindelijk mijn cyclus in de gaten gehouden door dagelijkse echos en bloedafnames.</p><p>Hierop is goed gereageerd en een ovitrelle spuit toegediend voor de eisprong te stimuleren.</p><p>Bij deze cyclus is het eindelijk gelukt, en nu ben ik bijna 5 weken zwanger.</p><p>Ik wil mijn verhaal gewoon graag delen, omdat mij altijd verteld werd dat er niks aan te doen was, en ik waarschijnlijk nooit kinderen zou krijgen. En ja ik weet dat elk lichaam anders is en het niet is bewezen dat het met bovenstaande perse is gelukt. Maar ik merkte gewoon degelijk verschil bij mij zelf. Conclusie is vooral dat je niet moet opgeven op je droom en als je positief blijft, en doorzet je er uiteindelijk wel komt.</p>
 
Wat een verhaal en wat heb ik respect voor je ! En gefelicteerd ! 


Mag ik vragen waaraan je merkte dat je in de vervroegde overgang zat ? Veel liefs 
 
Dankjewel voor je lieve reactie.
 
 Ik had al heel lang last van een onregelmatige cyclus maar ik zocht er niks achter omdat ik heel lang een spiraaltje heb gehad. Wat ik vooral merkte was dat ik af en toe last had van opvliegers. Maar ik was toen pas 23 dus ik zocht er niks achter. Ook sliep ik heel slecht.  Pas in het fertiliteitstraject zijn ze erachter gekomen en achteraf bleek dat ik dus al meer dan een jaar in de overgang zit. 


blijkt ook dat je dit met fases kunt hebben. Ik heb sinds november geen last meer gehad van iets.
 
Ik heb namelijk ook een heel onregelmatige cyclus .. vind wel iedere maand gewoon mijn eisprong , kunnen ze zit in het bloed vinden ? 
 
Ja ze prikken gewoon op je FSH waarde, dit zit normaal rond de 5 en Max 10, bij mij was dit bijna 60...
 
 
Terug
Bovenaan