of niet kan hihihi!
ik las hier van de week een topic over wat de kindjes op deze forum allemaal al kunnen.
Jasmijn is nu 26 weken:
- ze lacht...(hahaha dat doet ze uiteraard al maanden)
maar ze lacht nog niet met geluid, wel kun je zien dat ze dat probeert en soms komt er dan een kort gilletje uit als lachje!
- ze bekijkt sinds kort haar handjes, wel pakt ze al een geruime tijd speeltjes vast als ze in de box ligt.
- dingetjes aanpakken van mij of van haar papa vind ze nog wel moeilijk!
- speeltjes worden boven haar hoofd nu van alle kanten bekeken
- ze pakt sinds een week haar voetjes!
- ze rolt al een tijdje op haar zij, maar nog niet door tot op haar buik!
- en op mijn schoot trekt ze zich aan mijn handen op tot staan.
- en het gezicht van mij en mijn vriend word ook helemaal onderzocht, ze zit steeds aan onze mond of neus...hihihihi
- slapen zonder inbakerdoek gaat ook niet helemaal soepel, we doen nu alleen s'ochtends de doek weglaten, en mevrouwtje word dan heel chagareinig wakker rond 11:00 en met inbakerdoek niet
is dit een beetje het gemiddelde?
liefs Wilma
-
ik las hier van de week een topic over wat de kindjes op deze forum allemaal al kunnen.
Jasmijn is nu 26 weken:
- ze lacht...(hahaha dat doet ze uiteraard al maanden)
maar ze lacht nog niet met geluid, wel kun je zien dat ze dat probeert en soms komt er dan een kort gilletje uit als lachje!
- ze bekijkt sinds kort haar handjes, wel pakt ze al een geruime tijd speeltjes vast als ze in de box ligt.
- dingetjes aanpakken van mij of van haar papa vind ze nog wel moeilijk!
- speeltjes worden boven haar hoofd nu van alle kanten bekeken
- ze pakt sinds een week haar voetjes!
- ze rolt al een tijdje op haar zij, maar nog niet door tot op haar buik!
- en op mijn schoot trekt ze zich aan mijn handen op tot staan.
- en het gezicht van mij en mijn vriend word ook helemaal onderzocht, ze zit steeds aan onze mond of neus...hihihihi
- slapen zonder inbakerdoek gaat ook niet helemaal soepel, we doen nu alleen s'ochtends de doek weglaten, en mevrouwtje word dan heel chagareinig wakker rond 11:00 en met inbakerdoek niet
is dit een beetje het gemiddelde?
liefs Wilma
-