Wat minder aanwezig op het forum

Hee Meiden

Ik zal de komende tijd van minder aanwezig zijn op het forum..
Omdat ik aankomende dinsdag naar een tienermoederopvang ga, en daar weinig tot niet tot internet beschik.
Heb een flinke stap moeten nemen om naar de opvang te gaan, maar het zal wel betere toekomst kunnen bieden voor mij en de kleine..
Me vriend moet naar de bevalling terug naar ze eigen land dat vind ik nog het ergste ..
Maar als ik me eigen huisje heb haal ik hem per direct terug, want wil dat ons kleintje wel samen met ze vader opgroeid..
Volgend jaar staat ook nog in de planning dat we gaan trouwen dus staat een mooi 2012 me te gemoed..
Voor meiden die binnenkort moeten bevallen suc6.!
Jullie horen van als de kleine mannetjuh er is

Liefs Meisje1990
 
Veel succes meid!
Ik hoop dat je wat meer rust kan vinden in deze keuze, vooral met alles wat je nog te wachten staat. Het lijkt me niet makkelijk te weten dat jouw vriend binnenkort weer weg moet, zeker niet met oog op jullie kleine.
Doe rustig aan en ga maar lekker denken over de kleine en de bruiloft dan ;-)

Liefs
 
hey meisje!
ik wil je heeeeeel veel succes wensen met je laatste loodjes!
en ik wil even zeggen dat ik het supper dapper van je vind dat je naar een tienermoederopvang gaat!
tuurlijk is dat voor jou niet makkelijk, maar voor je kleintje kan dit wel veel voordeel opleveren! dat kleine mannetje in je buik mag trots zijn op een moeder zoals jij!
ik hoop echt dat jullie toekomst als gezinnetje geweldig wordt!
een hele dikke knuffel!!
 
Terug
Bovenaan