Wat minder op forum..

Hallo lieve allemaal!
Even een update van hoe het hier gaat.
Ben weer aan de pil  en de afgelopen twee weken erg last gehad van hormonen(wat kun je je toch raar en vervelend voelen!)
Maar gelukkig voel ik me alweer wat beter en het aftellen is weer begonnen voor de tweede icsi behandeling. Eind deze maand gaan we weer beginnen met het prikken van de hormonen.
We hebben er erg veel zin, er gebeurt dan tenminste weer waten we zien er niet tegenop omdat we nu een beetje weten wat ons te wachten staat.Alleen die twee wachtweken dat is echt het vervelendste, vind ik. De vorige keer is het in de 3 laatste dagen "fout"gegaan dus we houden overal rekening mee.
Direct na de behandeling(2 dagen erna) zitten we in het vliegtuig naar Egypte  dus lekker ontspannen erna, wel of niet zwanger..

Zo nu en dan lees ik nog wel op het forum om een beetje op de hoogte te blijven en leef nog steeds met jullie mee.
Momenteel ben ik wat meer met mijn weblog bezig, ook om andere dingen erop te zetten en dat is een goeie uitlaatklep!! Mischien een idee voor anderen hier??

Meiden ik wens jullie alle suc6 van de wereld en dat jullie maar snel zwanger zijn en een mooi kindje op de wereld zetten!!
(de wonderen zijn de wereld nog niet uit!!)
Tot gauw!!

Heee meissie!

Ik ben net terug van weggeweest en nu zie ik dat jij even afstand neemt. Goed idee hoor! Ik had er ook echt even geen behoefte aan en het moet leuk blijven en geen verplichting.
Poging nr. 2 staat dus voor de deur. Spannend!!!!! Het is een goed teken dat jullie er zo'n zin in hebben! Ik ben er van overtuigd dat dit meespeelt bij een goed resultaat!
Dat direct na de behandeling op vakantie doen wij ook (als we tegen die tijd de behandeling zien zitten) We gaan 3 dagen later naar Kreta. Jullie gaan dus lekker naar Egytpe. Gelijk heb je! Schijnt een ontzettend mooi land te zijn! Zit je op zo'n resort? Lekker relaxen geblazen!!!

Als je het leuk vind kunnen we achter de schermen wel blijven mailen. Zou ik gezellig vinden!! inge12474@hotmail.com

Kijk maar even!!

GOODLUCK! en een DIKKE

lfs inge

Hailo,

Ik wilde je even heel veel succes wensen deze periode! Ik zal zeker voor je duimen en hopen dat er iets goeds gaat gebeuren. Heeeeeeeeeeeeeeeeeel veeeeeeeeeeeeeeeeeeeel plezier en Egypte geniet er enorm van.

Dikke veel geluks knuf Sjanneke

Hoi Petra,

Heel begrijpelijk dat je afstand wil nemen, ik merk aan mezelf ook wel eens dat ik wel eens een te grote dosis moeilijk-kinderen-kunnen-krijgen binnenkrijg door iedere dag hier te lezen. Even een tijdje niet is heel verfrissend. Fijn dat jullie onderweg zijn naar de 2e poging, ik kan alleen maar zeggen dat ik echt hoop dat ie raak is! Geniet van jullie vakantie en van alle andere leuke dingen in het leven! groetjes Noortje

Hoi Petra,

Ik blijf je volgen hoor, kijk regelmatig op je web-log.

En ik wens jullie heel veel succes met de 2de poging ICSI, dat het deze keer maar lekker raak mag zijn.

Hier gaat verder z'n gangetje, geen klachten of iets dergelijks.

We zijn druk op zoek naar een kinderdagverblijf voor straks als onze kleine UK er is.
SUCCES jullie !!!!!!

Liefs Belinda

pfoe..wat een leuke,lieve reacties weer allemaal!!
Inge: we gaan dus redelijk gelijk op!! spannend.ToiToiTOI!! We gaan idd naar een resort.. zijn we vorig jaar ook geweest,was helemaal top!!
(jasmine village in Hurghada; echt een aanrader!!)lijkt me leuk om te msn en!!
Sjanneke; je gaat voor iui!! top meid!! succes!
Belinda: fijn, dat je je goed voelt!! enne..ik weet zonder dollen.. een heel goed KDV!!
mag geen reclame maken hier, miscjhien..maar op mijn weblog staat een goeie!!(kan het weten, want ik werj er!!hihi)

meiden onwijs bedankt en tot gauw!!

Hoi Petra,

Ik wil je ook heel veel succes wensen, ik begrijp dat je er met frisse moed tegenaan gaat, nu gebeurd er iig weer wat, geniet ook heel veel van jullie vakantie in Egypte. En heel veel succes met de tweede poging icsi straks deze gaat hem worden.

liefs en een dikke knuffel van mij

Terug
Bovenaan