wat minder

Deze week ben ik (ongewild) heel wat minder op dit forum geweest dan voorheen. Ik moet zeggen dat dat me wel beviel.
Ik merk dat ik de afgelopen week minder 'gespannen' met het zwanger worden om ben gegaan. Zelf denk ik dat dat komt, omdat ik hier toch veel verhalen hoor van mensen die al veel verder zijn dan ik. Die verhalen zijn (helaas) niet altijd positief. Ik maak me er te druk om dat dat mij ook gaat overkomen. Waarschijnlijk wel, maar nu zijn we nog niet zover.

Ik heb dus voor mezelf besloten om niet zo vaak meer op dit forum te komen als voorheen. Misschien dat dat me een beetje rust geeft.
Komende dinsdag heb ik mijn NOD en ik zit me er nu al druk om te maken.

Even een stapje, de rust en het plezier terug! Ik houd jullie natuurlijk wel op de hoogte van mijn bezoek bij de gyn, maar tussendoor zal ik hier niet actief meer bezig zijn. Alleen af en toe een kjikej nemen ipv elke dag 3/4 keer het forum doorlezen op zoek naar nieuwe reacties ed.

Ik hoop dat het me wat rust brengt!

Liefs Daisy

Hoi Daisy,

Ik kan het me goed voorstellen.
Ik ben in het begin ook best vaak te vinden geweest op dit forum, maar nu veel minder en ik merk dat ik dat prettiger vindt.

Succes!

Liefs

he meis, ik heb het zelfde hoor, ik kom af en toe kijken of er eacties zijn , en af en toe als ik wat te melden heb maar meer ook niet, want dan juist ben je er te veel mee bezig bij mij in ieder geval wel.

veel s6 en we horen wel van je xx

Goed zo. Loslaten hoort er bij, zegt zelfs mijn oma :)
Ik merk dat ik dat lastig vind, maar ik snap wel dat je hier minder naartoe komt.

Nou, succes in ieder geval. Wanneer gaan jullie ook alweer naar de gynaecoloog?

XX

hmmm... vorige berichtje noet geplaatst..

Nou ja, moest vandaag weer even kijken hoe het er voor staat met een aantal van ons!

Het geeft me wel rust, nu ik nioet meer elke dag kijk, heerlijk!

Donderdag 9 december hebben wij een afspraak bij de gyn in Voorburg. Vandaag mijn NOD. Nog niets te zien, maar te voelen des te meer, dus helaas weer geen zwangerschap vrees ik!

Succes bij de gyn!

X

hmmm... vorige berichtje noet geplaatst..

Nou ja, moest vandaag weer even kijken hoe het er voor staat met een aantal van ons!

Het geeft me wel rust, nu ik nioet meer elke dag kijk, heerlijk!

Donderdag 9 december hebben wij een afspraak bij de gyn in Voorburg. Vandaag mijn NOD. Nog niets te zien, maar te voelen des te meer, dus helaas weer geen zwangerschap vrees ik!

Succes bij de gyn!

X

Terug
Bovenaan