hallo allemaal.
Vandaag komt mijn moeder langs..
ze woont in zwitserland en het is allemaal nog al moeilijk..
Mijn ouders zijn gescheiden toen ik 5 was me zusje 3 en mijn broertje 1..
Toen heeft ze niks meer van haar laten horen totdat ik jaarte of 12 was( mijn moeder was ook een tienermoeder ze was 17 toen ze mij kreeg)
Nu heeft mijn man een maand nacht dienst en kon ze 2 x niet komen omdat wij uit eten waren bij vrienden (lekker barbeuien met dit weer!) en hij slaapt tot 1 uur..
Nu is ze dus boos en heeft ze tegen mijn vader gezecht dat ze niet achter onze kont aan wil lopen..pffff alsof wij dat wel naar haar zouden moeten doen..
ze is laatst wel op mijn zusjes verjaardag geweest 1mei.. gaf haar toen 75 euro en mijn broertje niks ( die al 5 jaar geen kadotje heeft gehad terwijl mijn zusje verleden jaar nog een nieuwe telefoon heeft gehad van 300 euro!!!...
Ik kan er niet zo goed tegen dus haar opgebeld en gezecht en marco dan nou maandag is ze dus nog aan komen kakken met 30 euro voor me broertje..
nu komt ze vanmiddag nog langs want tja is toch haar kleinkind..
en wil haar ook niet zeggen dat ze hem niet mag zien..
Snap het gewoon niet meer sinds ik zw ben geweest en natas nu heb..
hoe kan je zo je kinderen verwaarlozen..
snik..
weet ook niet waarom ik dit heir schrijf moest het even kwijd..
gr sylvia
Vandaag komt mijn moeder langs..
ze woont in zwitserland en het is allemaal nog al moeilijk..
Mijn ouders zijn gescheiden toen ik 5 was me zusje 3 en mijn broertje 1..
Toen heeft ze niks meer van haar laten horen totdat ik jaarte of 12 was( mijn moeder was ook een tienermoeder ze was 17 toen ze mij kreeg)
Nu heeft mijn man een maand nacht dienst en kon ze 2 x niet komen omdat wij uit eten waren bij vrienden (lekker barbeuien met dit weer!) en hij slaapt tot 1 uur..
Nu is ze dus boos en heeft ze tegen mijn vader gezecht dat ze niet achter onze kont aan wil lopen..pffff alsof wij dat wel naar haar zouden moeten doen..
ze is laatst wel op mijn zusjes verjaardag geweest 1mei.. gaf haar toen 75 euro en mijn broertje niks ( die al 5 jaar geen kadotje heeft gehad terwijl mijn zusje verleden jaar nog een nieuwe telefoon heeft gehad van 300 euro!!!...
Ik kan er niet zo goed tegen dus haar opgebeld en gezecht en marco dan nou maandag is ze dus nog aan komen kakken met 30 euro voor me broertje..
nu komt ze vanmiddag nog langs want tja is toch haar kleinkind..
en wil haar ook niet zeggen dat ze hem niet mag zien..
Snap het gewoon niet meer sinds ik zw ben geweest en natas nu heb..
hoe kan je zo je kinderen verwaarlozen..
snik..
weet ook niet waarom ik dit heir schrijf moest het even kwijd..
gr sylvia