wat moet er allemaal in de ziekenhuistas?

A

Anoniem

Guest
Hallo allemaal ik ben langzamerhand begonnen met de ziekenhuistas? Maar wat moet er allemaal mee naar het ziekenhuis?http://

Foto toestel/camera
baby romper + kleertjes (liefst in twee verschillende maten)
mutsje
Buitenpak/wikkeldoek
Maxi cosie
Twee nachthemden
warme sokken/pantoffels
evt ochtend jas
schone kleren voor terugreis
evt wat druivensuiker

Wie nog meer weet mag me aanvullen....
Liefs Nika  

-onderbroeken, en niet je meest sexy lingerie want er moet een kraamverband inpassen
-iets te eten en te drinken voor jezelf en je man, pakje vruchtensap of flesje spa rood ofzo,koekjes/crackers
-tijdschriften voor als het een lange zit wordt
-toiletspullen voor jezelf en voor je man, zoals tandenborstel, tandpasta en deodorant, na een lange bevalling wil ook je man zich graag opfrissen
-schone trui/t-shirt voor je man
-lippencreme/balsem, de lucht is vaak droog in een ziekenhuis en zeker als je veel weeen moet wegpuffen kun je hele droge lippen krijgen

Geld voor het parkeren, voor een muntje voor in de eventuele rolstoel. Opgeladen chipknip om te kunnen bellen (mobiel mag soms niet). Lijst met telefoonnummers van familie, vrienden en de kraamzorg, want je moet doorbellen wanneer je kindje geboren is. Bidon om van onderen te kunnen spoelen tijdens het plassen na de bevalling. Mutsjes voor de baby. Eehhh...jeetje, verder weet ik het niet meer. Slippers voor in de douche? Wat had ik allemaal in die tas zitten? Ik weet alleen nog dat het veel werk was om hem uit te pakken omdat ik hem uiteindelijk niet nodig had, haha.

Terug
Bovenaan