wat moet er in "de tas"????

Wat moet er precies in de tas die klaar moet staan voor het ziekenhuis???
Ik kan wel wat dingetjes verzinnen zoals
- toilet artikelen
- schone kleren
- babykleertjes
maar ik weet niet precies wat allemaal....
Misschien hebben jullie nog tips.

Groetjes Yvonne

Hoi Yvonne,

Brief van de kraamzorg met hun nr erop. Kan je bellen zodra je weet wanneer je naar huis mag.
* Slippers
* Camera/fototoestel met extra batterijen.
* Tijdschriften voor jou en je partner.
* Oplader van je telefoon
* Een lekkere joggingbroek of zoiets voor na de bevalling, je buik kan nog wat gevoelig zijn en dan zit een gewone broek niet zo lekker.
* Telefoonnr van je zorgverzekeraar waar de kleine bij verzekerd moet gaan worden.
* Klein beetje make-up.Mascara en een lipclosje ofzo.
Stel je krijgt een keizersnee, dan lig je er toch een paar dagen en ik  vond het erg prettig om mezelf een beetje op te knappen. Was meer voor mezelf   want ze hebben geen oog voor jou maar alleen voor je kleine wondertje ;-)

Mijn koffertje staat al klaar, zit aardig vol, want weet dat het een keizersnee wordt.

Evelien mv Dylan en 38 wk zwanger

Nog een paar aanvullingen;

- polisblad/zorgpasje van je zorgverzekeraar, eventueel ponskaartje vann het ziekenhuis als je die hebt.

- mueslireep o.i.d. is wel lekker als het allemaal erg lang duurt, misschien blikje Red Bull voor je partner

- en ik heb ook voor mijn partner een shirt, onderbroek en sokken in de tas gedaan. Hier in het ziekenhuis mogen partners namelijk ook   bij je op de kamer blijven slapen. Vorige keer is hij even naar huis gegaan om dat soort spullen op te halen, nu nemen we het maar mee.

Meer kan ik op het moment ook niet verzinnen...

Hoi hoi,

we pakken waarschijnlijk allemaal teveel in, maar beter teveel dan te weinig.

-Iets te eten waar je wat energie van krijg dextro of iets dergelijks.
-Pyama, ochtendjas, pantoffels.

Verder moet ik nog even diep nadenken, heb zelf mijn tassie nog niet klaar staan, maar ga 't waarschijnlijk van de week doen. Dan hoor je het nog wel, als er nog iets mist.

Liefs,

Terug
Bovenaan