Wat moet ik denken van mijn klachten??

Hallo allemaal,

Wat een hoop onzekerheid giert er door mijn lijf! Dit is poging 4....
Ik ben benieuwd of iemand het kan verhelderen.... of niet?
18 december was mijn 1e dag van mijn laatste menstruatie, 31 december heb ik mijn eisprong gehad, 3 dagen hiervoor heb ik het erg leuk gehad?..... sinds 2 januari heb ik verschrikkelijk zere tepels.... don't touch it? en sinds vandaag heb ik menstruatie pijn en stik sjaggie?.....
Is het tevroeg voor innesteling? Of voor eventuele klachten??
Volgens schema zou ik 15 januari ongesteld moeten worden. ...
HELP!!! Wat moet ik hiervan denken??? Houd mijn lichaam me voor de gek??????
 
Heyy,
Opzich klinkt het wel positief hoor! Vooral menstruatie pijn terwijl het nog 10 dagen duurt dat je ongesteld moet worden.
Echter (wij zijn nu met de 6e ronde bezig, waarvan de 1e met miskraam helaas..) en de pijnlijke borsten heb ik ook wel eens heel vroeg gehad, en volgensmij was ik die maand toch ongesteld.. dus.. dat weet ik niet, maar de menstruatie pijn wel. Mocht je eventueel buikkrampen krijgen of eommeldende darmen is dat ook een goedbteken.
 
Succes!?
 
Ow wat vervelend te horen dat je een miskraam hebt gehad! Hoe gaat het nu? 6e ronde nu ook al ... ik vind het zo zenuwslopend.... ? maar ik zal mijn darmen in de gaten houden? hopenlijk is het deze keer wel raak, ook bij jou!!! Ik heb trouwens ook lage rugpijn.....
 
Lastige is dat veel 'symptomen' van menstruatie en vroege zwangerschap zeer overeenkomen.
Helaas dus geen touw aan vast te knopen. Vorige keer had ik bijvoorbeeld ook al vroeg hele gevoelige borsten en diverse buikkrampjes (ver voor m'n NOD) maar toen had ik toch steeds een negatieve test en uiteindelijk gewoon ongesteld geworden... 
Zelf nu ook m'n NOD op 15 januari en ook nu af en toe wat krampjes (en gevoelige borsten). Maar ik durf zelf dus niet meer echt waarde te hechten aan die symptomen na de vorige keer...
Maar wellicht is het bij jou natuurlijk helemaal anders! Ik hoop het voor je! ???
 
Het is wat vroeg voor symptomen, maar niet onmogelijk dat je nu al vanalles voelt. Hopelijk is het een goed teken dat het nu anders voelt dan in de eerdere rondes, al kan je lijf je natuurlijk soms ook goed voor de gek houden. ;)
 
Aah hier ook. 13-12 eerste dag laatste menstruatie. Ook vorige week chagrijnig,  borsten,  opgeblazen buik... dus ik was 100% overtuigd.  Nu een week later.. alles weer weg alleen een raar gevoel onder in mn buik. Geen mentruatie pijn. Voelt een beetje strak/getrokken. Raare omschrijving raar gevoel..
Nog 4 dagen tot nod. Testen heeft hier nog geen zin. Bij de vorige drie zwangerschappen (waarvan 1 vroege miskraam) testen ik 2 dagen na nod pas positief. Dus nog even geduld.
Heb sinds de komst van de laatste erg last van pms. Had ik nooit. Ben deze keer ook heel erg aan het twijfelen. Vorige keren was het gelijk de eerste keren raak dus ben echt heel benieuwd of dat weer zo is?.
 
Ow klinkt wel een beetje hetzelfde... hopen op positieve test voor beide!!!! Het is een rare happening iedere maand?
 
Terug
Bovenaan