Wat moet ik denken?

A

Anoniem

Guest
We zitten inmiddels in ronde 16 en afegelopen maandag mijn eisprong gehad. Het klussen in het weekend (zaterdag) en op maandag was dus goed op tijd.
Alleen heb ik nu al een ongi gevoel. Wat lichte krampen in mijn buik.
Weet iemand of dat iets te maken kan hebben met (eindelijk!) een innesteling oid?
Op mijn werk heerst wel buikgriep, maar het zjin echt geen krampen in mijn darmen, maar echt een ongi gevoel.

Ik hoop zo dat het raak is dit keer!

Een vroeg ongi gevoel kan een goed teken zijn heb ik hier overal gelezen! Bij mijn eerste zwangerschap had ik dat ook (wel niet zo vroeg als jij, pas rond mijn NOD). Succes!!!

dat gevoel heb ik dus ook erna gekregen zoals je beschrijft... en volgende week dinsdag is mijn NOD! Is en blijft vaag of het nou wel raak is bij ons of nie.. maar zou idd wel een soort innesteling geweest kunnen zijn... spannend... gewoon afwachten is het beste, maar oooo wat duurt dat dan lang he!

Ik duim voor jullie ook mee!

groetjes Inkie

Heel herkenbaar die gevoel... dat vage gevoel heb ik dus ook gehad afgelopen week... ben ook wel benieuwd of het de innesteling is geweest?! dinsdag a.s. is mijn NOD en dus nog ff wachten... balen dat wachten he!

Ik hoop dat het voor jullie dan ook raak is!

groetejs

sorry ik heb nu dus 2 keer o nee nu 3 keer geschreven haha... dacht dat de eerste niet kwam...

Geeft niets, hoor! Ik ben blij met de reacties!

Mijn NOD is 23 oktober, volgende week zaterdag dus...
Dat gevoel is inmiddels vast terug naar af en toe het ongi gevoel, maar het blijft wel aanwezig.

Wel spannend allemaal, maar we zullen zien!

Zelf geen ervaring maar een vriendin van mij had precies het zelfde (daarbij alleen ook verkouden).
En.. ze is zwanger!

Succes met wachten! ik duim voor je.

@ Starbucks Ik hoop dat je gelijk hebt! Ik weet dat het nog veel langer kan, maar na 16 rondes wil ik wel eens zwanger zijn!

Volgend weekend mijn NOD, ik houd jullie op de hoogte!

Terug
Bovenaan