A
Anoniem
Guest
Ik zit een beetje met een dilemma....ik heb altijd geroepen dat ik ga wachten met het klussen voor een tweede als mijn zoontje 2 jaar is (dat is nu over 10 maanden) maar iedereen om mij heen is zwanger van de tweede.....mmm dus het kriebelt onwijs!! Ik word er eerlijk gezegd een beetje gek van, maar goed daarnaast zijn wij bezig met ons huis te verkopen en willen we een nieuw huis kopen en met een dikke buik in een nieuw huis klussen vind ik niks aan! Dus tja....wat zal ik doen, heb nog de pil in huis voor de komende 5 maanden en daarna stoppen? Of toch nog een half jaartje erbij nemen? Af en toe word ik er gek van....en de laatste paar dagen kriebelt het steeds meer!
Ik heb het gevoel dat mijn tweede kindje een oktoberkindje moet worden...athans dat zou ik graag willen....had ik bij mijn huidige zoontje ook...daar had ik het gevoel dat ik graag een meikindje wilde hebben en dat is hij ook geworden! Maar ja, dat heb ik natuurlijk niet voor het zeggen....dus iemand tips of een advies? Over 5 maanden stoppen en klussen of eerder? Of later.....
Thanks alvast!
Groetjes
Angel
Ik heb het gevoel dat mijn tweede kindje een oktoberkindje moet worden...athans dat zou ik graag willen....had ik bij mijn huidige zoontje ook...daar had ik het gevoel dat ik graag een meikindje wilde hebben en dat is hij ook geworden! Maar ja, dat heb ik natuurlijk niet voor het zeggen....dus iemand tips of een advies? Over 5 maanden stoppen en klussen of eerder? Of later.....
Thanks alvast!
Groetjes
Angel