wat moet ik doen!!!!!!!!!!!!!!!!! Help

Hoi , ik ben nieuw hier en ik heb even hulp nodig.
Mijn kleine manneke van 3 maanden heeft ergens last van maar ik weet niet wat ik moet doen.
Het begon maandag avond toen ik vond dat hij erg warm was en veel huilde, ze temeratuur   op genomen en die was 38.8 ik heb hem gelijk een zetpil gegeven en telkens ze temeratuur bij gehouden.
Dinsdag was hij nog huileriger en wou veel slapen maar werdt telkens huilend wakker, temeratuur schommelde telkens.
Woensdag ging het wat beter temeratuur blijft nabij 37.4-37.7
Donderdag telkens huilen wil alleen liggen wil niet in je armen zitten is nu gewoon schor.
eten gaat het ene flesje goed de andere niet.
Nu vandaag huilen en wilt alleen weer slapen valt ook zo in slap maar kreunt en huilen tijdens ze slapen.
mijn vraag zal ik zo de dokter bellen of is dit normaal ik ben zo onzeker .
Ik twijfel, help me!!!!

groetjes kattie

Als je het niet vertrouwt, de huisarts bellen. Dat zou ik wel doen. Beter een keer teveel gebeld dan dat je je zo'n zorgen maakt. Misschien heeft je kindje echt wel ergens last van.

Sterkte!

groetjes,
Karin

Hoi Hoi,

Ik ben het helemaal met Karin eens! Bij twijfel altijd bellen!!!!!!!!!!!!! Of komt het van een vaccinatie? gezien de leeftijd.

Groetjes,

Patricia

hoi,
gewoon eventjes bellen en je verhaal vertellen wij hebben het ook al een keertje met joany gehad begon inees vreslijk te huilen en stopte niet meer. na de dokterspost geweest gelukkig was er niets ernstigs weet nu nog niet wat het  was.
beter 1 keer te veel gebeld dan dat je achteraf denkt had ik nu toch maar.

suc6 ermee.

groetjes,
marike

Ik zou ook de dokter bellen.
Mijn zoontje Lars is ook een week ziek geweest.
De ene dag hoge koorts en dan een dag weer goed en dan weer koorts.
Heel verwarrend.
Ik ben ook naar de dokter geweest omdat hij bleeft huilen en uren overstuur was, toen bleek hij oorontsteking te hebben.

goed in de gaten houden en bij enige twijfel naar de dokter.

sterkte
Rachel

Terug
Bovenaan