wat moet ik doen ?

A

Anoniem

Guest
Hallo allemaal ik ben anderhalf maad over tijd heb 3 weken geleden een test gedaan maar die was negatief dus dacht ik van misschien word ik een van deze dagen ongesteld maar niet dus ondertussen ben ik nu anderhalf maand overtijd wat moet ik nu doen moet ik weer een test kopen of niet ?
Alvast bedankt voor de reacties
groetjes nathalie

Hoi Nathalie,

Je kan inderdaad nog een test halen.
Maar ben je pas gestopt met de pil?
Dan kan het langer duren voordat je menstruatie weer op gang komt.

Als je altijd heel regelmatig was (Zonder dat de pil het regelde) dan is het wel raar.

Misschien even langs de huisarts dan??

Sterkte!

Gr. Bieb.

In ieder geval nog een testje doen en als je ongi dan nog steeds uitblijft even langs de dokter.

Good luck,
Roos

Haal even een urinekoker bij de drogist(67 eurocent)en plas daar wat urine in en laat het even testen door de assistente v/d huisarts.Dit is zo gebeurd en ben je van je onzekerheid af.Liefs en succes Engel

Hoi Natalie,
Als je net gestopt bent met de pil, kan het inderdaad even duren voordat alles weer op gang is. Ik ben nu 4 maanden verder en ben nog nooit weer ongestedl geweest, en ben ook niet zwanger. Je lichaam moet helemaal ontwennen van de pil. Ik hoop natuurlijk dat het bij jou niet zo lang duurt, maar dat zou dus wel kunnen. Tip van de huisarts: Ga pas testen als je echt lichamelijke veranderingen bemerkt, anders betaal je je scheel aan tests.

Succes ermee.

Liefs marianne

Terug
Bovenaan