Wat moet ik doen??

A

Anoniem

Guest
Hoi allemaal, ik heb een vraag... Ik ben aan de pil, maar sinds een maand ofzo verschrikkelijk moe en ik merk dat ik wat zwaarder ben geworden, pas bijna niet meer in mijn broeken! Mijn eet- en leefpatroon is niet veranderd.  Wat is de kans dat je zwanger raakt als je de pil slikt?? Moet ik een test gaan halen? Ik ben namelijk vorige week wel ongesteld geweest, al was het twee dagen eerder dan normaal (?). Kan iemand me helpen?

hoi meid
ik vraag me af hoe lang je al aan de pil bent en hoe oud je bent..?
ik ben zelf ook wel is 2 dagen eerder ongesteld geworden en was meteen naar de huisarts geweest. hij zei dat het geen kwaad kon! en ik was 16 toen ik aan de pil begon, een jaar later begon ik aan te komen dus misschien heeft het te maken met je lichaam die ouder wordt of dat je aan de pil begint te wennen.

xx bren.

Ik ben 21 en ben sinds mijn 17e aan de pil... Ik ben de pil niet vergeten, heb wel een tijdje buikloop gehad maar toen gebruikten we altijd wat, zeg maar... 's Ochtends kan ik niet uit mijn bed komen, 's middags moet ik altijd even gaan liggen en 's avonds kan ik niet in slaap komen (zie tijd vorige berichtje...). Het is zo frustrerend!

Hoi Studentje,

Doe eens een zwangerschapstestje. Als ik je verhaal zo lees lijkt het me heel onwaarschijnlijk dat je zwanger bent. Je hebt je keurig aan de regels gehouden. Misschien ben je door andere oorzaken zo moe.

Groetjes Anne

De kans dat je door de pil heen zwanger raakt als je die regelmatig slikt is heel erg klein, maar het schijnt wel te kunnen!
Wil je het zeker weten dan moet je gewoon even een test doen!
En anders zou ik toch even naar de huisarts gaan, want als je niet zwanger bent is het wel heel raar dat je ineens veel aankomt terwijl je eet- en leefpatroon niet veranderd zijn!

Terug
Bovenaan