Wat moet ik doen :(

A

Anoniem

Guest
Hoi allemaal,

Ik ben nieuw hier. Ik wil mijn verhaal kwijt en graat ook jullie meningen wil horen wat ik doen moet.

ik ben 1.5 jaar lang bezig om zwanger te worden, ik heb 2 iui gehad deze week krijg ik 3e iui. Mijn man heeft ook een probleem, zijn zaadjes werken langzaam.
Als de 3e iui niet lukt, dan krijg ik weer 3 keer iui behandelingen maar met medicijnen erbij. ik wil vragen dat ik het gehad heb, ik ben moe geworden om telkens elke keer naar ziekenhuis te gaan, ik wil eigenlijk na de 3eiui een tijdje te stoppen en daarna weer verder te gaan met behandelingen. Wat vinden jullie ervan, zou ik gewoon doorgaan of een tijdje te stoppen?

Het is gewoon moeilijk, ik ben 3 jaar getrouwd al mijn vriendinnen die ook met mij zelfde zijn getrouwd hebben allemaal kinderen. Laatste tijd ben ik ook veranderd ik heb meer stress ik lach niet veel meer, onze huwelijk is ook niet leuk meer zo merk ik gewoon het komt omdat ik niet zwanger kan worden.
Elke maand moet ik huilen, het is gewoon moeijlijk.

hallo esra ik ben annebel en jij wilde wel met mij msnen maar jij hebt jou imail adres er niet bij gezet dus ik kon jou niet toevoegen maar hier bij krijg je mijn imail dan kun je mij wel toevoegen is     jantinadealfafreak@hotmail.com nou ik zie het wel oke groetjes annebel

Hallo,

Ik denk dat je voor jezelf op dit moment moet uitzoeken wat voor jou het belangrijkst is. Zeker zal je wens om zwanger te worden groot zijn, maar je relatie is des te meer belangrijker. Want als die niet goed zit dan zullen de kinderen ook niet volgen.

Zorg dat je eerst weer lekker in je vel zit en ook je huwelijk en dan kun je er beter en sterker tegenaan. Stress en ongelukkig zijn heeft ook effect op IUI. Daar zal ja dan ook niet zwanger door worden.

Heel veel succes
en laat het ons even weten

groetjes

Nicole

Hoi Happywoman,

Eerst dubbel gefeliciteerd. (ik heb zeker even een jaloers gevoel).
Geniet lekker van je zwangerschap. Laat je ons wel nog even weten hoe het verder met je gaat en wat het geworden is en hoe ze heten? Lijkt mij erg leuk.

Helaas zijn wij denk ik pas volgend jaar aan de beurt (wij moeten voor IVF gaan).
Mijn geduld wordt nog eens zwaar op proef gesteld.

En nogmaals geniet er lekker van. Zo zie je maar dat het met een beetje hulp ook kan.

Heel veel liefs
Nicole

Hoi Esra, ik herken je "probleem" wel hoor. Ik heb net de 2e IUI achter de rug die ook mislukt is. We nemen nu een maandje pauze, om weer even bij te tanken. Ik denk dat jij dat ook gewoon moet doen, dan kan je er straks weer vol goede moed tegenaan!

Wij zijn bijna 2 jaar bezig en ook mijn man heeft niet zoveel zaadjes die ook niet allemaal even beweeglijk zijn! Ik gebruik wel Clomid en Prenyl, dus dat maakt wel een beetje anders, want ik dat zijn toch hormonen en die gebruik ik al vanaf de eerste IUI.

Het is jou lijf en als je even rust nodig hebt, moet je dat gewoon nemen!

Gr. Pleun

Terug
Bovenaan