A
Anoniem
Guest
Maandag moest ik weer naar het ziekenhuis voor een gesprek met mijn IVF arts. Daar zou mij gezegd worden wat het beste voor mij is. Hij gaf mij de keuze. Of we gaan door en dit wordt de laatste keer ivf, of we stoppen en we gaan voor eicel donatie of adoptie. Nou hadden wij het, mijn man en ik, er in de auto op weg naar het ziekenhuis over wat we zouden doen. Hier komen de eerdere gesprekken ook bij dan hoor. Maar hij staat achter me, wat ik ook zou doen. Ik heb dus tegen de arts gezegd dat ik het nog een keer wil proberen. Nu zou ik in april waarschijnlijk weer voor ivf aan de beurt zijn.
Lig ik gisteravond op bed, begin ik in ene te huilen, wat ik wel vaker doe hoor tegenwoordig. Ik weet gewoon niet meer wat ik moet doen of stoppen of nog deze ene poging doen en waarschijnlijk weer teleurgesteld worden. Diep in me hart wil ik doorgaan, maar ik denk eigenlijk ook niet dat ik zwanger wordt van de ivf. Ik denk eigenlijk dat ik moet stoppen. IK WEET HET GEWOON NIET MEER.
Ik moest heel even me verhaal kwijt, sorry als ik jullie verveel. Maar hebben jullie misschien tips ofzo voor me.
Groetjes Claudia
Lig ik gisteravond op bed, begin ik in ene te huilen, wat ik wel vaker doe hoor tegenwoordig. Ik weet gewoon niet meer wat ik moet doen of stoppen of nog deze ene poging doen en waarschijnlijk weer teleurgesteld worden. Diep in me hart wil ik doorgaan, maar ik denk eigenlijk ook niet dat ik zwanger wordt van de ivf. Ik denk eigenlijk dat ik moet stoppen. IK WEET HET GEWOON NIET MEER.
Ik moest heel even me verhaal kwijt, sorry als ik jullie verveel. Maar hebben jullie misschien tips ofzo voor me.
Groetjes Claudia