Wat moet ik doen??

Hoi
Ik ben vanochtend met Mark naar de "baby clinic" (zo noemen ze dat hier in Canada) geweest en hij was dus wat afgevallen sinds vorige week.   Ik had ook al zo'n vermoeden dat hij niet veel aangekomen zou zijn.   Hij is volgende week 5mnd, weegt 8kg. en ik geeft hem tot nu toe nog steeds alleen bv, en dat ging heel goed tot dat ik een paar weken geleden borstontsteking kreeg, daarom denk ik dat ik niet veel voeding meer heb.   Ik heb ook al verschillende keren geprobeerd om wat rijstebloem te geven (met lepeltje) maar hij vindt dat maar niks en spuugt alles uit, terwijl hij een fruithapje wel lekker vindt.  
Zal ik nu een flesje erbij gaan geven, en zo ja wanneer?? en hoeveel??   Misschien kan ik dan 'savonds ook wat rijstebloem door het flesje doen??

Groetjes Liesbeth mv Mark.

hallo

ik merkte bij mijn dochtertje ook dat de BV terug liep qua voedingsstoffen.
ik heb dit ook gehad en heb toen de voeding van 19.00hr vervangen door flesvoeding voordeel is dat je  dan nog een voeding voor de nacht waarbij de kleine de borsten goed kan leegdrinken en je geen last krijgt van stuwing.
ik merkte dat ze hierdoor gelijk een heel stuk levendiger en minder huilerig was (ze huilde maar weinig, maar het verschil was wel merkbaar.
hierdoor kreeg ik ook weer een schema qua voeding omdat de tijd tussen de voedingen steeds verder terug liep.
na verloop van tijd ben ik toen de BV moeten gaan omzetten naar flesvoeding omdat door stress en zenuwen over het weer gaan werken de BV steeds verder terug liep.
Bij Daniëlle heb ik 15 weken volledige BV gegeven en toen ze 22 weken was is ze helemaal overgegaan naar flesvoeding.
jammer dat ik het niet kon aanhouden, het liefste had ik nog altijd BV gegeven maar als de kleine laat merken dat het niet meer voldoende is dan heb je geen keuze en moet je toch iets doen.
en ook bij de fles kan ik intens genieten van dat kleine meisje dat me met grote ogen aankijkt en mij laat verdrinken in die mooie kijkers.

ik hoop dat je hier iets aan hebt

Groetjes Veronique en Daniëlle (vandaag 24 wkn)

ik heb wel eens dagen wanneer ik druk ben bv dat de bv niet goed loopt dan geef ik marek gewoon een flesje erbij ik doe dit altijd op een voor mij druk tijdstip bv voor het eten.Marek is nu 14 wk ik geef nog steeds bv maar zodra ik merk dat hij er niet meer genoeg aan heeft ga ik ook over op flesvoeding hoor.
We hebben ze in ieder geval al de beste start meegeven

groetjes mira mv marek 14 wk

Terug
Bovenaan