Wat moet ik doen?

A

Anoniem

Guest
Hoi hoi,

Ik zit er even doorheen...
Sinds gisteravond huilt ze alleen maar....We gaven haar de fles en toen was het inene brullen...Nou toch maar in bed gelegd......en toen bleef ze doorgaan...Uiteindelijk haar er toch weer uitgehaald...en ze was niet meer te troosten....Pijn in mijn hart heb ik haar toch weer in bed gelegd....En bij haar gebleven...Beetje babbelen...maar dat had ook geen zin....Ze huilde door merg en been....Dus uiteindelijk stond ik zelf ook te huilen omdat ik niet meer wist wat ik ermee aan moest....Uiteindelijk ben ik weg gegaan.....en heeft ze een half uur nog gehuild en toen was het eindelijk stil....En dat was zo gebleven tot vanmorgen...

Vanmorgen de fles gegeven.....En ja hoor daar ging ze weer....Brullen...en niet meer te stoppen.....dat heeft ze de hele ochtend gedaan....en heb haar net de fles gegeven en nu ligt ze eindelijk stil in bed....Maarja voor hoe lang?
Heeft iemand enig idee wat het zou kunnen zijn? Of tips om haar te kunnen troosten? Want ik weet het echt even niet meer!

Sorry voor het verhaal...

Groetjes

Zou ze misschien keelpijn kunnen hebben?
Als het steeds is nadat ze gedronken heeft....
Wel zielig hoor!
Niks erger dan dat je kleintje zo van streek is.
Veel sterkte!

Liefs Annet

O, je zou het gehuil wel over willen nemen!   Tandje dat doorkomt? Misschien dat de speen van de fles net tegen dat zere plekje aankomt? Of wil ze wel andere dingen in haar mond?
Konden ze maar wat zeggen he!

Sterkte ermee!

Lisenka mv Tessa (10-9-2006)

Hoi,

Ik denk niet dat ze echt keelpijn heeft...want gisteren eet ze zo een liga op en dan hoor je haar helemaal niet...Het is iedere keer met die fles.....Dan slaat ze hem weg en owee als die fles bij haar dan in de buurt komt want dan is het huilen geblazen...
Tandjes zou inderdaad ook wel kunnen...Maarja weer als ze een liga eet ofzo dan heeft ze het totaal niet....Alleen met die fles...

Het is inderdaad zo machteloos...Kon ze het inderdaad maar gewoon aan me vertellen...Dan wist ik hoe ik het op kon lossen....

Nou.....voor een   liga gebruikt ze natuurlijk alleen speeksel en haar tongetje....een speen van een fles zit tegen haar tandvlees aan.... Misschien dan toch tandjes.... Je zou een chamodent kunnen halen.. Is homeopathisch, dus als het die tandjes niet zijn, kan het ook geen kwaad... En anders weet ik het ook niet...

Wil niet betweterig zijn hoor, denk alleen met je mee..

Liefs Annet

hoi,

Ik zou het ook niet weten, maar ik gok op oorpijn! Is iets wat met drinken sneller zichtbaar wordt dan met eten. Tess had het ook, die greep gelukkig ook steeds naar haar oortje.Er kunnen namelijk steken zijn door de druk achter haar trommelvliezen. Ze hebben er 's avonds en 's morgens eerder last van dan overdag.

Ik zou even langs de huisarts gaan, gewoon voor de zekerheid.

Heel veel succes, groetjes Nanda

Hmmz ja dat kan ik ook wel proberen ja!
Als je het niet probeert weet je het maar nooit he!
En is altijd handig als iemand meedenkt haha!

Fabio had dat ook een tijdje: alles eten, behalve de fles! Om gek van te worden, want je begrijpt niet wat hij bedoelt!
Ik had ook vanalles geprobeerd, maar twee dingen hielpen: de speen van de fles afhalen en net als grote mensen laten drinken of rechtop zittend uit de fles laten drinken: normaal gesproken liet ik hem altijd liggen en gaf hem dan de fles, maar sinds hij kan zitten wil hij dus ook helemaal niet meer liggen. Nu gaat het weer een heel stuk beter.

Sterkte en succes ermee!

Groetjes van Cissy

Terug
Bovenaan