Wat moet ik doen?

A

Anoniem

Guest
Lieke is vorige week een dagje ziek geweest (17 maanden). Na een dag overgeven en niet willen eten en drinken ging het weer een stuk beter.

Maar nu na een week wil ze nog steeds goed eten en drinken. Moet ik me zorgen gaan maken? Zou het kunnen komen van de nasleep van dat dagje ziek zijn?
Ze is ook veel meer moe dan voorheen.
Wie heeft advies voor me?

Monique

Hoi hoi,
Het kan een nasleep zijn of dat ze niet goed heeft uitgeziekt zeg maar.Het is wel belagrijk dat ze blijft drinken!!
Verder even aankijken. die kleintjes kunnen veel hebben en als ze wel iets binnekrijgt is dat al goed, maar vooral drinken aan blijven bieden.

X saskia
mv Rik 04-07-07

hoihoi,

Let inderdaad goed op dat ze genoeg drinkt. En als je er aan twijfelt of ze genoeg binnenkrijgt kun je een plaszakje halen bij de apotheek. Zie je goed of ze wel plast.
En als je het te lang vind duren kun je altijd even de dokter bellen en advies vragen. Daar zijn ze ten slotte toch voor.

groetjes Maris

Wat hiervoor ook gezegd is, altijd het drinken en de plasluiers goed in de gaten houden. Op zich is het natuurlijk niet zo gek als ze nog niet helemaal beter is dat ze wat minder honger en dorst heeft. Als ik ziek ben hoeven ze ook niet met complete maaltijden naast mijn bed te gaan staan. En anders gewoon lekker de dokter bellen.

Terug
Bovenaan