Wat moet ik doen!

Goedemorgen dames,

zoals ik in een eerdere onderwerp al aangaf heb ik last van een vaginale schimmelinfectie. nu ben ik 5 weken zwanger en merkte ik gisterenavond een heel klein beetje (echt maar een heel klein beetje) helder bloed aan in mijn onderbroek.
Moet ik me nu zorgen gaan maken, en de vk bellen.
Kan dit ook zijn door de infectie, dat ik misschien inwendig kleine wondjes heb? Of gaat er iets fou't.
Vanmorgen geen bloed ontdekt, ik heb ook geen pijn in mijn buik. Mijn borsten zijn nog even gevoelig als anders. Dus voel me ook niet anders. Maar maak me wel ongerust.

Liefs Chantie

Hoi,

Als het bij dat kleine beetje is gebleven dan zal het denk ik wel meevallen. Maar voor je eigen geruststelling kun je misschien beter even de vk bellen. Die hebben er voor gestudeerd en dan ben je zeker gerustgesteld als zij ook zeggen dat het niets is waar je je zorgen om moet maken. Het is allemaal nog zo pril, dus bij het minste of geringste wat anders is maak je je zorgen. Heel normaal. en een vk vindt het echt niet erg als je met zulke vragen bij ze komt. Ze hebben liever dat je voor niks belt dan dat je niet belt en dat achteraf beter wel had kunnen doen.

Gr. Corina

Ik zou ook even bellen... Volgens mij kan je van zo'n infectie geen bloed verliezen, maar ik ben geen deskundige. Je vk weet ej vast gerust te stellen en dan ga je heel wat prettiger het weekend in!
Succes!

Zo toch maar even de vk gebeld, doordat je bloedvaatjes zo dun zijn kan ik door het afvegen met toilet papier een vaatje kapot maken. en dit kan gaan bloeden. Ook kan spontaan een vaatje knappen en dit gaan bloeden. Zolang dit niet samen met hevige buikkrampen is hoef ik me geen zorgen te maken. En ze gaf aan dat het heel normaal kan zijn dat je tot 16 wk ligt bloedverlies hebt door dunne vaatjes.
Nou ga nu toch wat gerustgestelder het weekend tegemoed.

liefs Chan

Je kan wel bloedverlies hebben van de infectie of van een blaasontsteking! Vaak krijg je van de antibiotica voor blaasontsteking weer schimmelinfectie, weet niet of dit bij jou zo was...maar het kan dus wel....mijn vriendin heeft het gehad en die heeft gewoon een gezonde dochter gekregen! Maar bellen kan geen kwaad! Gr

Terug
Bovenaan