Wat moet ik doen?

A

Anoniem

Guest
Hallo allemaal,

Augustus vorig jaar ben ik gestopt met de pil. Na 6 weken ongesteld geworden. Toen na 7 weken, toen na 5.5 weken. Toen ook een keer positief gestest maar het is toch misgegaan.
Nu lees ik veel verschillende dingen, wachten tot we een jaar verder zijn? Ivm lange cyclussen naar de huisarts?
Ik merk aan mezelf dat ik bijna met niets anders bezig ben. Ik denk/hoop vanalles te voelen maar ondertussen wordt ik er gek van.

Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen.

Groetjes,
Joy01

Je bent nu een nog geen half jaar gestopt dan? Dan heeft het volgens mij nog niet veel nut. Je bent spontaan zwanger geworden in die tijd. Je cyclus kan zowel van het stoppen als van de miskraam behoorlijk van slag zijn. Hoe frustrerend het ook is. Je kan het altijd proberen natuurlijk, maar hou er rekening mee dat hij je naar huis stuurt met de boodschap het nog een tijdje te proberen.

Herken je gevoel en frustratie. Wij zijn vanaf september bezig voor de derde. Eerste twee gingen heel snel dus ik snap er niks van. Ben twee maanden geleden ofzo ook een keertje langs huisarts geweest. Die stuurde me gewoon weer naar huis (had ik ook wel verwacht). Maar nu begin ik toch al weer te twijfelen aan mijn lichaam.
En kan helaas ook bijna nergens anders aan denken. Gek word ik van frustratie. En dat zal ook wel niet helpen ben ik bang.

Probeer zoveel mogelijk relaxed te blijven. Je doet je best meer kan je niet doen. En als jij t lekker vindt om er even met he huisarts te praten, dan maak je toch gewoon een afspraak?

Heel veel sterkte en hoop voor je dat t toch snel weer gepiept is ;-).

Groetjes mama3007

Bedankt voor jullie reacties! Had de afgelopen twee dagen een vreemd gevoel in mijn onderbuik. Steken en af en toe een kramp. Aangezien ik niet weet hoe het voelt om zwanger te zijn weet ik niet of het een goed en slecht teken was. Nu vandaag voel ik dat allemaal niet meer.
Ik probeer er niet veel mee bezog te zijn maar dat is erg moeilijk. Daarbij hebben mijn man en ik afgesproken het tegen niemand te zeggen..en ook dat vind ik moeilijk. Mijn man is erg nuchter en relaxter, eigenschappen dieik nu ook wel kan gebrukken :-(

hoi, ik ken het gevoel heb dat met beide kids mee gemaakt om zwanger te worden, onbewust ben je er toch mee bezig en dan kan je lichaam gekke dingen doen vooral de klachten die bij zwangerschap horen kan je ook krijgen met je ongesteldheid.

Nu wil ik je niet een twijfel geven, maar zowie zo duurt bij de meeste minimaal een jaar of langer, bij de eerste heeft het ander half jaar geduurt, ook naar de husiarts , gynocoloog maar ze deden niks toch spontaan zwanger geworden , bij de 2de ook zo toch snel naar de huisarts gegaan weer naar de gynocoloog maar ander ziekenuis alles onder zocht bleek dat ik psos heb, dat betekend dat je meer mannelijke hormonen hebt dan gemiddelde vrouw, moest ff aan kijken toch endometriose laten kijken en bleek dat ik dat ook nog eens had, dus dat is weg gehaald op vakantie gegaan en moest daarna terug komen om aan hormonen te gaan, nou hoefde gelukkig niet was precies daarvoor zwanger geworden.

Dus beste is gewoon afwachten en proberen van je af te zetten hoelanger je mee bezig bent hoemoeilijker het wordt want dan kan je menstruatie ook uit blijven.

s6 en sterkte ermee.

liefs mama van sharon en keano

Terug
Bovenaan