Wat moet ik er nu van denken???

A

Anoniem

Guest
Hoi meiden,

Weer eens een keer een berichtje van mij :)
Hier op de wachtbank (denk ik) na mijn miskraam 3,5 week geleden. Dacht vorige week mijn ei gehad te hebben gebaseerd op extra slijm en heb allemaal weer van die vage klachtjes..... Slappe benen, moe, van de week paar keer misselijk en sinds vandaag wat gerommel in mijn buik. Vorige keer had ik ook vrij snel na de bevruchting last van dezelfde klachtjes. Heb de topic van vorige ronde even terug gezocht en het lijkt er verdacht veel op..... Ohja volgens mijn man zit ik te zeuren om niks hahahahahaha

Ben heeeel benieuwd. Vooral het bibberige gevoel herken ik van de vorige keer.

We zullen zien.......was voorlopig nog niet van plan om te testen omdat ik eigenlijk niet weet wanneer mijn nod is. Probeer er maar niet teveel aan te denken, dat ging goed tot vandaag ;-)

Zijn er nog meer meiden op de wachtbank? Hoe gaat het met jullie?

Fijn weekend!

spannend hoor!! kan me indenken dat je het spannend vind!! zal ook voor je duimen!

bij mij rommelt het ook behoorlijk..rond mijn eisprong hebben we sex gehad..de andere maanden ervoor waren we er niet zo mee bezig maar deze maand wilde ik het bewust bij houden.. ben ook heel benieuwd of het raak is..
Wanneer kan jij testen??

Spannend! Ze zeggend at je na een miskraam extra vruchtbaar bent.... Wie weet!!

Idd spannend! En het gerommel komt me bekend voor; dat had ik ook! Ik ga voor je duimen dat je ook (weer) zwanger bent!

Liefs,

Ik wil het gewoon veel te graag dus ben bang dat ik ontzettend teleurgesteld ben als het toch niet zo blijkt te zijn....... @daycey ik weet het.... Laten we hopen dat het bij mij ook zo is :)

We wachten maar weer af ;-)

Ga met je mee duimen ook de 30e de nod of niet ?
Ik had ook rommels in mijn buik maar is nu weg ..af en toe krampjes ( ongy gevoel ) ..Verder beetje moe . Van morgen toch een testje er tegen aan gegooid en was spierwit , ik denk dat we door gaan naar de volgende ronde :( ...Suc6 en zal voor je duimen !!

Liefss

Ja rond einde van de week heb ik denk ik mijn nod maar ja heb geen idee of mijn cyclus na de mk weer normaal is natuurlijk. Ik ga duimen voor ons allebei :)

Terug
Bovenaan