wat moet ik hier mee????

A

Anoniem

Guest
mijn kleine mannentje heeft geen zin meer in een fles hij drink nu
s'morgens 210 water 7 scheppen
dan krijg ie 180 water en 6 scheppen waar ie maar 100 van drink
dan weer 180 6 scheppen drink ie wel leeg en
de laatste 210 7 scheppen drik ie maar 100 van
eigenlijk t eweinig maar kan hem toch moeilijk dwingen of er in proppen hij is zondag 6 maand

hoi, misschien dat t voor hem toch wel genoeg is en misschien met minder kan. Wordt hij wakker s nachts of is ie tevreden? Mijn zoon kreeg met 6 maanden 4 x flesje van 180 met 6 schepjes en beetje fruit en groente. Misschien kan je m verleiden om wat meer te eten door m wat andere dingetjes te geven? Geef je al potje fruit of groente of stukjes brood?
Succes groetjes Marieke

Misschien dat je de ochtendfles kunt vervangen voor een bord pap, gemaakt met opvolgmelk.

ik geef hem inderdaad al groente en fruit en dat vind ie heerlijk ik heb zelf het idee dat ie zo genog eet hij is toch ook ene keer verzadigt zal je zeggen

verder is het een tevreden mannetje en hij slaap lekker door al van af week 6

dat heeft boas ook een tijdje gehad.toen heb ik 1 fles eraf gedaan,dus maar 3 flessen.na een tijdje kreeg hij toch weer meer trek,dus nu krijgt ie smiddags weer een 4e half flesje.
in principe hoeven ze naast groente en fruit nog maar 3 flessen,dus als hij het daarmee red...snel geteld drinkt hij 640cc en daarnaast groente en fruit.dat is best netjes hoor.boas drinkt 760cc naast groente en fruit.
groetjes karin

Hoi,

dit hadden wij ook. zijn toen overgegaan op 3 flessen van 210 en 7 scheppen.

volgende schema:
8/9 uur 210 + 7
11/12 uur fruithap pot 6 maanden
13/14 uur 210 + 7
16 uur eventueel rijstewafeltje
17.30 uur groente + eventueel danoontje/restant fruit
19.30 uur 210 + 7

heeft hier heel goed gewerkt. Mats kreeg ook geen 4 flessen meer weg. Wordt op een gegeven moment echt teveel voor ze.

hopelijk heb je er wat aan!

groetjes Martinique

Terug
Bovenaan