Wat moet ik hier nou mee

A

Anoniem

Guest
Hallo ladie's

Lang niet geweest omdat ik echt bezig wss met verwerken plus verbouwen in het huis... 26 oktober curratage gehad onder volldige narcose.. Hrb normaal cyclus van 28 dagen.. Dus zou ik inprincipe weer ongesteld moeten wezEn alleen dit is nog steeds het geval niet.. Durf niet te testen bang voor tegen slag... Ik wacht nog een week en anders ga ik testen.. Heeft iemand een ervsring hier mee naar curratege?

Liefs priscilla

kan meteen weer op gang komen (was bij mij wel het geval nl en was meteen zwanger) maar ken ook verhalen dat het lang duurde. Een test kan ook positief uitvallen als je nog zwangerschapshormoon in je lijf hebt, das beetje verraderlijk. Heb je nog een nacontrole binnenkort?

Sterkte!

Js we zijn wel bezig geweest met klussen en totaal niet gericht dat we bezig zijn met kinderen zag gister pas van he moet ongesteld worden... Ik moet 9 december na controle.. En onderzoeken van hoe en wat .. Ben gewoon benieuwt maar wil ook niet testen!

Ik zou even wachten tot de controle en dan je vraag stellen. Zwanger worden na een miskraam heeft herzegde effect als ontpillen. De een is meteen zwanger en bij de ander duurt het even voor alles weer opgang is. De rest zit er ergens tussenin.
Voor iedereen weer ander dus.

Als je je erg zorgen maakt, kun je altijd eerder bellen met je vraag!

Liefs Daisy

Hai meid,

Wat moeilijk zeg! Ik heb er geen ervaring mee maar kan me wel voorstellen dat je in dubio zit en dat je bang bent om te testen. Ik ben het met de meiden eens, ik zou ook even wachten tot je na-controle en anders even je gyn bellen met je vraag. Dan heb je misschien wel wat meer duidelijkheid!

Sterkte! Ik denk aan je! Knuff Lynn.

Na een curretage kun je uitgaan van je gewone cyclus maar soms zit er ook 6 weken tussen tot je de eerste keer ongesteld wordt.
Ik zou het dus nog even de tijd geven....
En als je het gevoel hebt van zwanger zijn, andere afscheiding, last van je borsten, misselijkheid of andere niet herekenbare dingen. Dan pas weer testen om teleurstelling te voorkomen. ik zou in ieder geval testen voordat je naar de controle moet dan zitten er bijna 6 weken tussen!
Succes met afwachten en hopelijk goed nieuws! Kunnen ze meteen een echo maken in het ziekenhuis!

Terug
Bovenaan