A
Anoniem
Guest
Hallo aankomende mama's
Hier ben ik weer met al mijn onzekerheden (hihi)
Ik ben dus afgelopen zaterdag ongi geworden voor het eerst na mijn bevalling (18-11-2006) en een na-curretage van placentaresten (30-1-07)
Heel dubbel gevoel, het liefst was ik natuurlijk gelijk zwanger, aan de andere kant ben ik blij dat mijn lichaam weer werkt hoe het hoort... want het zal maar..... jullie snappen me wel.
Ikhad heel erg veel buikpijn, zondag en maandag, en last van mijn maag, een soort van brandend maagzuur (alsof ze met messen in mijn maag aan het roeren waren).
Heel erg veel bloed heb ik niet verloren, bijwijze van kon ik het redden met 2 tampons per 24 uur (deed het niet, is niet erg hygienisch)
Maar.... ja nu komt het..... gisterochtend was het bloeden al over.
en vandaag een heel klein beetje bruin slijm verloren bij het naar de wc gaan.
Ik heb nog steeds last van mijn maag, word er gewoon misselijk van.
WAT KAN DIT ZIJN????????????
voor mijn zwangerschap was ik toch zekers 5 dagen ongi, en toen ik aan de pil was 4 dagen.
En nu heb ik nog geen 2 en halve dag bloed verloren.
ik word er zo onzeker van.
Liefs Randy
Hier ben ik weer met al mijn onzekerheden (hihi)
Ik ben dus afgelopen zaterdag ongi geworden voor het eerst na mijn bevalling (18-11-2006) en een na-curretage van placentaresten (30-1-07)
Heel dubbel gevoel, het liefst was ik natuurlijk gelijk zwanger, aan de andere kant ben ik blij dat mijn lichaam weer werkt hoe het hoort... want het zal maar..... jullie snappen me wel.
Ikhad heel erg veel buikpijn, zondag en maandag, en last van mijn maag, een soort van brandend maagzuur (alsof ze met messen in mijn maag aan het roeren waren).
Heel erg veel bloed heb ik niet verloren, bijwijze van kon ik het redden met 2 tampons per 24 uur (deed het niet, is niet erg hygienisch)
Maar.... ja nu komt het..... gisterochtend was het bloeden al over.
en vandaag een heel klein beetje bruin slijm verloren bij het naar de wc gaan.
Ik heb nog steeds last van mijn maag, word er gewoon misselijk van.
WAT KAN DIT ZIJN????????????
voor mijn zwangerschap was ik toch zekers 5 dagen ongi, en toen ik aan de pil was 4 dagen.
En nu heb ik nog geen 2 en halve dag bloed verloren.
ik word er zo onzeker van.
Liefs Randy