Wat moet ik hier nu weer van denken???????????

A

Anoniem

Guest
Hallo aankomende mama's

Hier ben ik weer met al mijn onzekerheden (hihi)

Ik ben dus afgelopen zaterdag ongi geworden voor het eerst na mijn bevalling (18-11-2006) en een na-curretage van placentaresten (30-1-07)
Heel dubbel gevoel, het liefst was ik natuurlijk gelijk zwanger, aan de andere kant ben ik blij dat mijn lichaam weer werkt hoe het hoort... want het zal maar..... jullie snappen me wel.

Ikhad heel erg veel buikpijn, zondag en maandag, en last van mijn maag, een soort van brandend maagzuur (alsof ze met messen in mijn maag aan het roeren waren).

Heel erg veel bloed heb ik niet verloren, bijwijze van kon ik het redden met 2 tampons per 24 uur (deed het niet, is niet erg hygienisch)
Maar.... ja nu komt het..... gisterochtend was het bloeden al over.
en vandaag een heel klein beetje bruin slijm verloren bij het naar de wc gaan.
Ik heb nog steeds last van mijn maag, word er gewoon misselijk van.

WAT KAN DIT ZIJN????????????

voor mijn zwangerschap was ik toch zekers 5 dagen ongi, en toen ik aan de pil was 4 dagen.

En nu heb ik nog geen 2 en halve dag bloed verloren.

ik word er zo onzeker van.

Liefs Randy

Hoi Randy,

Wat jij omschrijft, heb ik mijn laatste 2 ongies gehad. Was gister bij de gyn voor onderzoek (al bijna 2 maanden ernstige buikpijn), en die zei dat dat heel normaal is. Het betekend niet dat je baarmoeder niet schoon wordt.

Volgens hem hoefde ik me daar geen zorgen om maken.
Mijn buikpijn heeft niets met zijn vakgebied te maken. Morgen ochtend mag/moet ik naar de internist voor verder onderzoek.
Is wel goed om te weten dat daar in ieder geval alles goed is. Hij wees zelfs de eitjes aan, alleen die stonden niet op springen. Nee, ben nog ongi.

Succes Noelie

Ik sta vanaf 9 november al onder de gyneacoloog, omdat wij de zwangerschap moesten afbreken, en mijn laatste controle was 16 februari, toen kon hij zien dat mijn baarmoeder schoon was, slijm alweer opgebouwd, en dat er een eisprong aan zat te komen, die ik het weekend van 17/18 februari heb gehad.

Mijn dag dat ik ongi werd, klopt dus precies, ik vind het alleen raar, dat het zo super kort en weinig is, en dat ik last van mijn maag heb, en daardoor misselijk ben.
De buikpijn is sinds gisteren namelijk wel over, net als het bloeden dus.

Liefs Randy

Hey Randy,

ik heb je verhaal met kippevel gevolgt.
Vind het verschrikkelijk en dapper hoe je ermee omgaat.

Kan me voorstellen dat je je afvraagt hoe het zit met die innieminnie ongi.

De gyn gister zei in ieder geval tegen me dat het normaal is. Tenminste ik was niet de enige die dit had, een ander loopt leeg... Het kan gebeuren en dat ik me over het schoon worden van de baarmoeder geen zorgen moest maken.

Hij zei ook dat wat dat aangaat een vrouw een complex schepsel is. ( het was een man!!) Het heeft mij zeker gerustgesteld. Ik dacht namelijk dat mijn buikklachten eventueel daardoor kwamen.

Groetjes Noelie

jaja wij zijn het complexe schepsel....... whahahaha laten we het maar niet over mannen hebben of over gyneacologen haaha.

we moeten ons ook niet gek laten maken, en tuurlijk elke vrouw is anders...

maar ach we moeten toch wat hebben om over te praten hier op het forum, en er zijn altijd wel mensen met tips of opbeurende teksten.

Vannacht werd ik wakker en dacht ik.... "ik ga een test doen" gewoon om even te kijken, gelijk erna dacht ik "randy je bent echt gek, hebben ze echt alleen placentaresten uit je gehaald en niet iets anders?" HAHAHAHAHAHA

ach stel dat ik bij de 1% mensen hoor die zwanger is en ongesteld wordt, dan merk ik dat misschien volgende keer wel, en dan zijn we gewoon lekker wat meer weken onderweg....

owww wat heerlijk om alles te idealiseren hhihi

Omdat ik al een aantal weken pijn in mijn onderbuik heb, soms zo erg dat ik beroerd wordt van de pijn, dachten wij ook een beetje aan een zwangerschap.
Je haalt echt van alles in je hoofd. Vaak naar de huisarts en een verwijzing voor de gyn.
Gister ben ik op mijn werk dus bijna tegen de vlakte gegaan van de pijn en  heeft mijn schat me opgehaald en naar de SEH van het Ziekenhuis gebracht. Daar zijn ze 4 uur met onderzoeken en toestanden bezig geweest. Als afsluiter mocht ik naar de afdeling verloskunde voor een onderzoek van de gyn. Hele  ardige man. We hadden duidelijk aangegeven dat wij een kinderwens hebben en  dat ik raar ongi ben.
Maar mijn baaroeder was mooi schoon en leeg dus.... Dus we weten zeker dat ik niet tot die 1% hoor.

Was wel even grappig, nou ja, eigenlijk ook niet, een van de verpleegkundigen daar dacht dat ik complicaties tijdens mijn zwangerschap had, en had al een bed voor me klaar staan..... ze keek wel even raar toen ze zag dat ik toch echt geen dikke buik had.Oeps. Zolang hoeven ze dit bed niet voor me te reserveren (hihi) Wie weet...

Groetjes Noelie

heel erg vervelend dat die buikpijn zo heftig is, ik hoop dat ze er iets aan kunnen doen voor je.

Ja af en toe kom je komische dingen tegen in het ziekenhuis.... ik weet nog wel dat ik op het afsprakenburo voor de anestesist kwam.... die meid zei tegen mij, wanneer ben je bevallen?
dus ik: op 18 november (t was toen 29 januari)
zij: en je bloed nog steeds????
ik: ja en word er nu gek van dus curreteer me maar
zij: ach meid ik haal een rolstoel voor je, je bent straks een zakje met botten zonder bloed...

Whahahahaha, en dan te bedenken dat ik maat 44/46 van kleren heb hahahaha

dat zakje met botten zal wel meevallen

Soms maak je idd hilarische dingen mee.
Die vpk voelde zich gister wel een beetje opgelaten... ik kan er nu wel om lachen! Moet zeggen dat ik ook heel licht stonie tonie ben van de pijnkillers.

Ik heb dik 2 jaar op een medische opvang (huisartspraktijk)  van een asielzoekers centrum gewerkt. Daar maak je ook heel wat mee.
Het meest aparte was toch die hoogzwangere dame die naar het ZH moest voor een keizersnee en in de hal van het ZH een kennis tegenkwam die ze al lang niet had gezien.... ze gingen dus maar gezellig ergens koffie drinken... die keizersnee kon toch de volgende dag ook!?!?
Dat er dus een heel team voor haar klaarstond en een OK voor haar was gereserveerd was, ja, de vorige heeft ze gewoon in het bos gekregen... niets operatiekamer.

Ik maar uitleggen bij het ZH en zij vond mij een zeur....

Heeft weinig met het forum te maken maar leek me leuk te vertellen.

Groetjes Noelie

Terug
Bovenaan