Wat moet ik hier nu weer van maken?!

<p>Hoi hoi, </p><p>Na het vele lezen de afgelopen maanden dacht ik nu, ik ga eens vragen wat jullie hier van maken. </p><p>Ik heb een wisselende cyclus, die varieert van de 23 tot max 26 dagen, dus altijd een klein beetje gissen. Wel veel klussen dan ;).</p><p>Nu zit ik dus of 9 of 11 dagen voor NOD en had ik vanmorgen een klein beetje bloedverlies echt maar een klein sliertje als je het zo kan noemen. Sinds vanavond of ja eerder mijn laatste toiletbezoek heb ik bruinverlies, wat voor mij ook niet heel vreemd is, dit heb ik vaker een aantal dagen voordat ik ongi wordt. Maar nooit  zo vroeg al. Daarnaast heb ik wat krampjes rechtsonder en gevoelige tepels.</p><p>Ik wil graag dat het een innesteling is, maar ik probeer me er niet zo over op te winden....(Wat dus niet echt lukt).</p><p> </p><p>Wat denken jullie??</p><p> </p>

Hi!!
Ik heb zelf een wat rozige “bloeding” gehad. Bruin bloed is meestal wat ouder bloed. Idd vreemd dat je dat 9/11 dagen voor je NOD hebt! Hoop dat het dan is gelukt☺️ 

Binnenkort zal je het weten. Wij kunnen helaas ook niet zeggen wat het is. Maar het is wel opvallend dat het zo vroeg is nu. Ik hoop voor je dat het raak is! ❤️

Met zo'n korte cyclus zou je bijna verwachten dat het met je ovulatie te maken heeft... Dat de periode na je eisprong dus gewoon aan de korte kant is (die van mij is ook maar 11-12 dagen, ipv 14). Zeker de krampjes aan 1 kant geven me dit idee, omdat je eisprong natuurlijk over het algemeen aan 1 kant tegelijk plaatsvindt. Ik heb rond mijn ovulatie ook altijd pijn, soms lichte steken, soms 1,5 dag heel heftig...

Nou hier de update....Ik ga er vanuit dat ik ongi ben geworden, al is het wel heel minimaal voor mijn doen ?. Misschien dat ik er vandaag of morgen toch nog een testje tegen aan gooi ?

Terug
Bovenaan